اقتباس از فعالیت‌های آموزشی کشورهای پیشرفته

مدیر اداره آموزشهای شهروندی منطقه یک گفت: اداره آموزشهای شهروندی در حال پیگیری طرحی تحت عنوان پایگاه های اوقات فراغت دانش‌آموزان در تابستان با اقتباس از کشورهای پیشرفته است.

 
بی‌نظسر سیاوشی در گفت‌وگو باخبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: اداره آموزشهای شهروندی 5 تیم حرفه‌ای در کار آموزش را به عنوان معلم دبیرستان و فردی که کار تدریس را انجام می‌دهد برای طرح پایگاه‌های اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته است که کار آموزش آنها بر عهده داشته باشد و هزینه و کیفیت این طرح نسبت به طرحهای گذشته بالاتر است، همچنین اداره آموزش‌های شهروندی برای اولین بار یکسری کارگاه را تجهیز می‌کند و اساتید مجرب را برای بحث آموزش در نظر می گیرد.

وی در ادامه گفت: در کشورهای پیشرفته دنیا این طرح در حال آزمون شدن است واداره آموزشهای شهروندی این طرح را بررسی کرده و ایده‌های مثبت را در کار کشورهای پیشرفته مد نظر قرار داده و تیمهای تخصصی را برای اوقات فراغت دانش‌آموزان در نظر گرفته است واین طرح همزمان در کشورهای پیشرفته در ایران نیز در حال انجام است.

سیاوشی عنوان کرد: در طرح اوقات فراغت به دانش آموزان زندگی هدفمند بعد از فارغ‌التحصیلی آموزش داده می‌شود که دانش‌آموز خود را ملزم به ورود به یک شغل اداری نداند و بتواند برای جامعه اثرگذار باشد.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۰۱:۵۵ ۰۲ تير ۱۳۹۴
این طرح کجا داره انجام می شه که ما نمی بینیم!
آخرین اخبار