کاهش مصرف فرآورده‌های نفتی در خراسان شمالی

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی گفت: مصرف فرآورده نفتی در خراسان شمالی کاهش یافت.

به گزارش حوزه نفت گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، وزارتی مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه خراسان شمالی افزود: مصرف انواع فرآورده نفتی در 62 روز نخست امسال در منطقه خراسان شمالی به 56 میلیون و 922 هزار لیتر رسید.

وی از مصرف 21 میلیون و 723 هزار لیتر بنزین در این مدت خبر داد و افزود: از این مقدار بنزین، 21 میلیون و 248 هزار لیتر آن معمولی و 475 هزار لیتر سوپر بود.

به گفته وی، مصرف بنزین معمولی نسبت به مدت مشابه پارسال، 30 درصد و مصرف بنزین سوپر نیز 40 درصد کاهش یافت.

وزارتی سهم نفت سفید مصرفی این منطقه را در دو ماه نخست امسال، پنج میلیون و 46 هزار لیتر اعلام کرد و افزود: این مقدار مصرف در مقایسه با مدت مشابه سال قبل کاهش 22 درصدی دارد.

وی همچنین تصریح کرد: مصرف نفت گاز منطقه خراسان شمالی در 62 روز نخست امسال، با 9 درصد کاهش نسبت به سال گذشته، به 30 میلیون و 56 هزار لیتر رسید.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان شمالی با اشاره به کاهش 54 درصدی مصرف نفت کوره این منطقه در بازه زمانی یاد شده، امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، گفت: مصرف این فرآورده نفتی نیز در دو ماه نخست امسال، به 97 هزار لیتر رسید.

وزارتی همچنین میزان گاز مایع (آل پی جی) مصرفی منطقه خراسان شمالی را با 11 درصد افزایش نسبت به مدت مشابه پارسال، دو هزار و 686 تن اعلام کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار