اقدامات شهرداری های مناطق تهران را در ماه رمضان اینجا بخوانید

شهرداری های مناطق شهر تهران برای میزبانی از ماه رمضان آماده شده و اقداماتی را برای رفاه حال شهروندان انجام داده...

توزیع قرآن و ادعیه در بین مساجد منطقه

سعید کارگران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: برپایی جشن رمضان و ولادت امام حسن مجتبی (ع) در مساجد و سراهای محله، اجرای توسعه دانش قرآنی ویژه کارکنان منطقه، روخوانی و روان‌خوانی قرآن، برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی همچون جام رمضان، جشنواره ورزشی ، پردیس ورزشی از جمله برنامه های اجرایی درماه رمضان است.

وی در ادامه گفت: از دیگر برنامه های ماه رمضان اجرای طرح نسیم بهشت در مدارس ، بوستانها، میادین میوه و تره‌بار، غبار روبی مساجد به وسیله شهرداران مدارس در طول ماه رمضان اجرای طرح سفره سلامت در سطح محلات ، اجرای برنامه سلامت و رمضان از طریق مشاوره و تغذیه و موارد دیگر است.

اجرای برنامه سلامت در ضیافت در مساجد منطقه

نرگس هادی‌زاده مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، اظهار کرد: در اجرای برنامه سلامت در ضیافت از پتانسیل کانون خادمین مساجد استفاده می شود که مرتبط با فعالیت های سلامت مساجد هستند.

وی در ادامه گفت: غبار روبی مساجد، خدمات مشاوره روان‌شناسی، تغذیه و طب اسلامی ، مشاوره پزشکی، برگزاری مسابقات سلامت محور، تست فشار خون از فعالیت‌های اجرایی در برنامه‌ سلامت در ضیافت است که توسط کانون خادمین مساجد انجام می‌شود.

هادی‌زاده مقدم تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های اجرایی توسط کانون خادمین مساجد در مساجد شامل تهیه و توزیع اقلام آموزشی در مساجد ، برگزاری سخنرانیهای آموزشی سلامت محور بعد از اقامه نماز ظهر و عصر و مغرب و عشاء و فعالیت های ویژه برای کودکان مانند قصه‌گویی، نقاشی و مسابقه است که در 27 خانه سلامت در مساجد انجام می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار