شکارچیان مخوف آزاد راه تهران - ساوه دستگیر شدند/ راننده تریلی به خاطر مقاومت در برابر سارقان کشته شد

دادستان اسلامشهر از دستگیری باند سارقان محموله‌های خودروها در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه خبر داد.

شکارچیان مخوف آزاد راه تهران - ساوه دستگیر شدند/ راننده تریلی به خاطر مقاوت در برابر سارقان کشته شدبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، دادستان اسلامشهر در تشریح دستگیری باند سارقان محموله‌های خودروها بیان داشت: یک باند 7 نفره که در اطراف شهرستان اسلامشهر و شهرستان‌های هم‌جوار، در مسیر آزادراه تهران ـ ساوه اقدام به سرقت می‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

وی تصریح کرد: این افراد در اماکنی که رانندگان تریلی‌های حامل بارهای ارزشمند توقف کرده و در حال استراحت بودند و یا به تنهایی در مسیر تردد می‌کردند، در یک فرصت مناسب حمله‌ور شده و با تهدید راننده، خودروی حامل بار را به سرقت می‌بردند.

احمدراجی گفت: اعضای این باند که افراد خلاف‌کار و باسابقه و ساکن شهرستان بهارستان هستند، در آخرین سرقت خود و در پی ممانعت راننده 46 ساله یک تریلی حامل بار پارچه و الیاف به نام امین سبزواری، وی را در منطقه عوارضی رباط کریم مورد حمله قرار داده و پس از به قتل رساندن وی محموله این خودرو را به سرقت بردند و جسدش را در کنار آزادراه رها ساختند.

وی افزود: پس از اطلاع و شناسایی هویت جسد و انجام تحقیقات لازم، سرنخ‌هایی توسط صاحب محموله به دست آمد که در ادامه با شناسایی و دستگیری مال‌خر، عاملان سرقت شناسایی و دستگیر شدند.

دادستان اسلامشهر خاطرنشان کرد: به عنوان مدعی‌العموم از هیچ‌گونه ناامنی و ایجاد خطر برای افراد جامعه توسط عده‌ای خلاف‌کار و فرصت‌طلب گذشت نمی‌کنم و باکسانی که بخواهند به هر نحو هنجارشکنی کنند و نظم و امنیت جامعه را به خطر بیندازند برخورد قاطع خواهد شد.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار