احسانی: تمرین در زنجان موقعیت خوبی بود

مربی تیم ملی بانوان روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: تمرین در شهرستان ابهر با اینکه زمان کمی دارد اما موقعیت خوبی از لحاظ مسافت داشت.

مریم احسانی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: یک هفته آخر را از انزلی به زنجان شهرستان ابهر آمدیم و اینجا اردو زدیم.
 
وی افزود: 21 روز در انزلی اردو  داشتم اما به خاطر پیست 2 کیلومتر به شهرستان ابهر آمدیم چون از لحاظ ارتفا، 1700 متر از سطح دریا فاصله  دارد و پاروزنان از لحاظ هوازی و تمرینات استقامتی راحت تر تمرین می کنند.
 
احسانی تصریح کرد: تایم پاروزنی قایقرانان بسیار مناسب است و امیدوارم که به نتایج خوبی دست پیدا کنیم و بعد از مسابقات، فدراسیون توافق کند تا قایقرانان همچنان در تیم ملی جوانان جمع باشند چرا که عملکرد قوی دارند.
 
همچنین از قفوری سرپرست اردوی زنجان که نهایت تلاش را در این یک هفته کرد تشکر می کنم. برای مسابقات جوانان آسیا به ووهان چین اعزام می شویم
 
مربی تیم ملی جوانان آسیا در خصوص تاریخ اعزام و تعداد قایقرانان منتخب تاکید داشت: مسابقات جوانان آسیا 13 تیر در شهر ووهان چین برگزار می شود و تیم من تا 19 تیر حداقل به ایران باز می گردد.
 
قایقرانان مریم کرمی، مریم امید پارسا، مهدیس حبیبی، پرستو ریحان و هما خاتمی از منتخبین حضور در تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی جوانان هستند.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: روئینگ ، احسانی ، قایقرانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار