صفائی: زمان خوبی را کسب کردیم

دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: زمان خوبی را در رقابتهای کاپ 2 ایتالیا کسب کردیم و پاروزنان خود را برای کسب سهمیه محک زدند.

صفائی: زمان خوبی را کسب کردیمصفائی در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: پاروزنان روئینگ که در کاپ 2 ایتالیا حضور داشتند 2 تیر ماه 1394 وارد ایران شدند و 5 روز به مرخصی رفتند.
 
وی افزود: ورزشکاران ما در این رشته با قایق یک نفره و دو نفره جفت پارو سنگین وزن شرکت کردند تا خود را محکی بزنند و آمادگی لازم را برای حضور در مسابقات آسیایی و کسب سهمیه به دست آوردند.
 
در مسابقات کسب سهمیه قاره ای شانس بیشتری داریم
 
دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در خصوص کسب سهمیه و مسابقات آسیایی خاطر نشان کرد: کسب سهمیه المپیک در فرانسه و شهریور ماه برگزار می شود که فقط در سطح جهانی است اما کسب سهمیه ای در سطح قاره‌ای اردیبهشت ماه سال آینده برگزار می شود که در آن سه سهمیه در سبک وزن و 7 سهمیه برای یک نفره سنگین وزن و یک سهمیه در ماده 2 نفره سنگین وزن خواهیم داشت که در مسابقه قاره ای کسب سهمیه شانس بیشتری خواهیم داشت.
 
آغاز رقابت‌های یونیورسیاد در کره جنوبی
 
صفائی دبیر کمیته روئینگ فدراسیون قایقرانی در خصوص مسابقات یونیورسیاد اظهار داشت: 8 تیر ماه تیم ملی دانشجویان یونیورسیاد به کره جنوبی اعزام می شوند و تیم ملی جوانان که با مربی کبوتری در مریوان تمرین می کنند به شهر ووهان چین به منظور حضور در مسابقات جوانان آسیا شرکت می کنند.
 
وی تصریح کرد: برای تیم ملی بانوان رشته روئینگ که زیر نظر مربی فرزام تمرین می کنند شهریور ماه به اردوی برون مرزی در شهر پکن چین اعزام و یک ماه در آنجا اقامت خواهند داشت.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: صفائی ، روئینگ ، ایران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار