کبوتری:

با 6 پاروزن عازم مسابقات قهرمانی آسیا می‌شوم

مربی تیم ملی جوانان روئینگ فدراسیون قایقرانی گفت: با 6 پاروزن عازم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا خواهد شد.

طاهر کبوتری در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: 45روز زمان پاروزنی داشتیم و تست گیری‌ها صورت گرفته، زمانبندی قایقرانان مشخص شده ه اما در کل برنامه ریزی‌های صورت گرفته خوب بود. 
 
وی افزود:6 تیر به تهران می‌آییم و 7 یا 8 تیر ماه سال 94 عازم مسابقات قهرمانی جوانان آسیا به کشور چین شهر ووهان چین خواهیم شد که 13تیر ماه مسابقات آغاز و تا 18 تیر ماه به ایران بر می‌گردیم. 
 
رقبا سرسخت‌اند، اما به پاروزنان امیدوارم
 
مربی تیم ملی روئینگ جوانان فدراسیون قایقرانی در خصوص حضور در مسابقات قهرمانی جوانان آسیا تصریح کرد:با 6 پاروزن به مسابقات می‌رویم و در ماده‌های دونفره تک پارو، تک دو پارو، دو نفره دو پارو و چهار نفره دو پارو حضور خواهیم داشت. 
 
وی خاطر نشان کرد: ورزشکاران علی شاه محمدنیا، علی نیکو خصال، محمد حسین حقی، رضا قهرمانی، امیرحسین محمودپور و محمد زارعی منتخبین حضور در مسابقات هستند. 
 
مربی تیم ملی روئینگ جوانان فدراسیون قایقرانی در خصوص اینکه امیدش به کسب مدال در کدام ماده بیشتر است اظهار داشت:در چهار نفره دو پارو و دبل امید به مدال دارم اما اتفاقی که در مهاآباد پیش آمد ما را خیلی عقب انداخت ولی هم اکنون نیز وضعیت قایقرانان بد نیست و با رقبای سرسختی مانند چین، ژاپن و کره نتایج خوبی بگیریم. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار