اصفهان؛

داشبورد مدیریتی سپاس در دانشگاه علوم پزشكی كاشان راه اندازی شد

در راستای اجرای طرح تحول نظام سلامت، داشبورد مدیریتی سپاس (سامانه پرونده الكترونیك سلامت) به منظور ارائه وضعیت عملكرد بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشكی كاشان طراحی و پیاده سازی شد.

داشبورد مديريتي سپاس در دانشگاه علوم پزشكي كاشان راه اندازي شدبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران از اصفهان، سرپرست مركز مدیریت آمار و فن آوری اطلاعات دانشگاه علوم پزشکی کاشان با اعلام این مطلب گفت: این داشبورد با استفاده از فناوری هوش تجاری (BI) و با بیش از 70 شاخص و سنجه حوزه درمانی توسط این مرکز طراحی و پیاده سازی گردید.

وی، با بیان اینکه در حال حاضر بیمارستان‌ها به عنوان واحدهای ارائه دهنده خدمات سلامت با استقرار سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت بیمارستانی، اطلاعات هویتی، بالینی و مالی بیماران را در سیستم‌های اطلاعاتی خود ثبت، طبقه بندی و نگهداری می کنند، ادامه داد: داشبورد مدیریتی سپاس با تجمیع اطلاعات سلامت كلیه مراكز درمانی دانشگاه و تحلیل و آنالیز آن ضمن ترسیم وضعیت عملكردی موجود، ابزاری قوی را برای تصمیم گیران و مدیران دانشگاه فراهم می آورد.

نادی تصریح کرد: در طراحی این داشبورد از برترین و قدرتمندترین ابزار سیستم های هوش تجاری استفاده شده كه هم اكنون در سطوح پیشرفته بین المللی در حال استفاده می باشد.

گفتنی است دانشگاه علوم پزشکی کاشان همچنین از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی جزء 10 دانشگاه برتر علوم پزشکی کشور در استقرار و توسعه سامانه پرونده الکترونیکی سلامت (سپاس) معرفی شده است.

انتهای پیام/ح
برچسب ها: مدیریت ، دانشگاه ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.