اخبار لحظه به لحظه باشگاه استقلال؛

امیر حسین حلالیت خواست/آبی هاسید جلال را نخواستند/گروسیان منتفی شد

این روزها رفت و آمد های گوناگونی در باشگاه استقلال در خصوص فصل نقل و انتقالات رخ میدهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران این روزها رفت و آمد های گوناگونی در باشگاه استقلال در خصوص فصل نقل و انتقالات رخ میدهد و اکثرا بازیکنان برای فسخ و یا تمدید قرارداد های خود و همچنین بازیکنان جذب شده برای ثبت قراردادشان به باشگاه استقلال می آیند.

از همین رو قرار است روزبه چشمی بازیکن مدنظر استقلالی ها امروز برای رسیدگی به وضعیت فصل آتی خود در دفتر باشگاه استقلال حضور پیدا کند.

** همچنین خسرو حیدری و امید ابراهیمی برای مشخص شدن تکلیف خود به باشگاه خواهند رفت.
 
** نکته قابل توجه دیگر این است که گفته میشود امیر حسین صادقی برای فسخ قرارداد خود به باشگاه میرود تا هر چه زودتر وضعیت خود را برای فصل آتی مشخص کند.

** از طرفی هاشم بیگ زاده نیز امروز با مسولان باشگاه مذاکراتی را انجام خواهد داد و احتمال حضورش در باشگاه استقلال زیاد خواهد بود.

** عنایتی برای گرفتن رضایت نامه در دفتر باشگاه حاضر شد.

**مدیر برنامه های هاشم بیگ زاده به باشگاه آمد.

**حسین کریمی مدیر برنامه های بیگ زاده حرف های امیری را در خصوص اینکه هاشم بیگ زاده در لیست مازاد است را تکذیب کرد.

****کریمی گفت : برای پیگیری این موضوع که گفته شده هاشم در لیست مازاد است به باشگاه آمدم تا با مسولان صحبت کنم .

صادقی :امروز شنیدم که میتوانم از باشگاه بروم .رفت و آمد زیاد است و باید به سلیقه کادر فنی احترام گذاشت .ناراحتی ندارد و بحث حرفه ای وسط است .من به مظلومی احترام میگذارم .

خبرهایی از باشگاه استقلال

وی افزود: سال گذشته خیلی مشکل برای من درست شد و باید بگویم به مدیریت و سرمربی احترام میگذارم و با تفاهم کار را حل میکنیم و دنبال دعوا نیستیم.

وی ادامه داد: من بازیکن حرفه ای هستم و برای بازیکن حرفه ای این مشکلات پیش میاد .همان طور که مظلومی اعلام کرده من در لیستش جایی ندارم امدم که صحبت کنم .

صادقی گفت :در آینده شاید بتوانم یک سری از صحبت ها رو بگویم.

وی خاطرنشان کرد: دلم با استقلال است و 12 سال با بی پولی و با پولی برای این تیم جون کندم .واقعیت فوتبال این است که کاپیتان تیم را تعیین کند .

**روزبه چشمی به باشگاه استقلال آمد تا قرارداد خود را با این تیم ثبت کند.

**روزبه چشمی دو ساله با استقلال قرارداد بست.

**عنایتی مجدد به باشگاه آمد.

**امیر حسین صادقی از مجموعه باشگاه استقلال خداحافظی کرد.

خبرهایی از باشگاه استقلال

**صادقی از کارمندان باشگاه حلالیت طلبید.

صادقی گفت : از مسولان باشگاه خداحافظی کردم .دیگر در این تیم نیستم. امیدوارم هواداران منو حلال کنند . فقط میخواهم که از من راضی باشند.

عنایتی: بدون تیم نمی‌مانم

رضا عنایتی پس از جلسه با مسئولان باشگاه استقلال اظهار داشت: برای تسویه حساب به باشگاه استقلال آماده بودم و با توجه به این که می‌خواهم تیم بعدی هم را انتخاب کنم نیاز به دریافت رضایت نامه داشته‌ام و قرار است ظرف دو سه روز آینده رضایت نامه‌ام را به من ارائه بدهند، البته یک جلسه دیگر با افشارزاده  دارم و برای پیگیری طلبم امروز به باشگاه آمده‌ام امروز تسویه حساب کنم. 
 
وی افزود: از چند تیم لیگ برتری پیشنهاد دارم و تیم سیاه جامگان نیز یکی از آنهاست و دو سه روز آینده وضعیت تیم بعدی‌ام را مشخص  می:‌نم و مطمئن باشید بدون تیم نمی‌مانم. 
 
وی در پاسخ به این سوال آیا با مظلومی جلسه‌ داشتید  گفت: قرار نبود با مظلومی صحبت کنم. 

صادقی: دلم با استقلال است/ به اندازه برخی تازه‌وارد‌ها پول نگرفتم

امیر حسین صادقی پیش از آغاز جلسه با مسئولان استقلال و در خصوص این که از استقلال رفتنی شده است اظهار داشت:  من هم صبح این مسئله را شنیدم و به هر حال هم رفتن و آمدنی طبیعی است مهم استقلال است و با رفتن من چیزی از استقلال کم نمی‌شود. 
 
وی افزود: رفت و آمد در فوتبال امری طبیعی است و قرار نیست رفتن من از استقلال همیشگی باشد به هر حال سلیقه کادر فنی بر نبودن من بود و باید بیان مسئله احترام بگذارم افتخار می‌کنم که شاگرد مظلومی در کرمان و استقلال بودم ولی باید قبول کرد که فوتبال حرفه‌ای شده است کاسیاس هم با آن سابقه در رئال امسال در این تیم جایی ندارد. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود مسئولان زودتر به شما خبر می داند بیان کرد: خیلی این مسائل اهمیت ندارد و سال گذشته هم در نیم فصل دچار مشکلاتی شدم، اما تابع مدیریت استقلال بودم امسال هم مشکلی ندارم و من با داشتن 11 و 12  سال سابقه در استقلال اگر از این تیم بروم هیچ اتفاقی نمی‌افتد اساسا چیز اجباری وجود ندارد. 
 
صادقی در ادامه صحبت‌هایش گفت: می‌خواهم یک چیز خطاب به آن خبرنگاری که با من مشکل دارد بگویم و باید به آن خبرنگار باید بگویم که من هیچ وقت نگفته‌ام که خط و خطوطی وجود دارد که نمی‌خواهم من در این تیم باشم و اصلا چنین چیزی صحت ندارد و هیچ وقت دنبال دعوا نبودم به هر حال باشگاه برنامه‌های خودش را دارد و من خطاب به کسانی  که نمی‌خواهند من رد این تیم باشم می‌گویم که من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و تا 3 نشود بازی نشود چرا که این دفعه سوم است که از استقلال می‌روم. 
 
صادقی افزود: در حال حاضر یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارم و نمی‌توانم درباره  پیشنهاداتم صحبت کنم یک جلسه دیگر با مدیریت استقلال خواهم داشت تا نتیجه مشخص شود، اما با هیچ تیمی تا به این لحظه مذاکره نکرده‌ام. 
 
وی در پاسخ به این سوال که چه کسی مقصر رفتن او از این تیم است افزود: سوال بعدی را بپرسید. 
 
صادقی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد بعد از جلسه با مسئولان استقلال در این تیم ماندنی شود و همانند اتفاقی که سال گذشته رخ داد، اظهار کرد: ماجرای آن سال فرق داشت من از تیم ملی آمدم و به اعلام  کردند که در تیم مازاد هستم و در خصوص این مسئله جلسه ‌ای را با افشارزاده برگزار کردم و مهلت 12 ساعته را به من دادن و در نهایت افشارزاده طی تماسی به من اعلام کرد که به تمرین بروم شاید در آینده خیلی از مسائل را بازگو کنم و خیلی از مسائل را شما نمی‌دانید مطرح کنم، اما برای بیان این مطالب باید فکر کنم. 
 
وی افزود: من اگر تا الان هم به خاطر استقلال صبر کردم به خاطر این است که دلم با این بوده و روزهای سختی را با این تیم گذرادندم و زمانی بود که پشت ماشین جباری برای تمرینات آمده می‌شودیم و با صراحت به شما می‌گویم که در 12 سال حضورم در استقلال اندازه دو سال بعضی‌ها پول نگرفته‌ام. 
 
وی در پاسخ به این سوال که آیا بحث بازو بندی کاپیتانی استقلال در رفتن  او در این تیم نقش داشته  است یا خیر همه جای دنیا سرمربی تیم  کاپیتان را انتخاب می‌کند. 
 
وی در پایان صحبت‌هایش افزود: من تنها یک جلسه  با مسئولان داشته ام که گفتن با من تماس می‌گیرن، اما من خودم الان به باشگاه آمدم و باید بگویم که اگر از استقلال جدا شوم بازم مثل یک هوادار با برد این تیم خوشحال و با باخت آن ناراحت می‌شود. 

امیری: بیگ زاده، همانند صادقی در لیست مازاد است/ برای کرار نامه نوشتیم

امیری گفت: پرویز مظلومی در مورد نقل و انتقالات تعداد نفراتی را که به لحاظ فکری برای او مورد قبول نبود را در اختیار باشگاه گذاشت و او نیز بعضی از بازیکنان را در لیست مازاد اعلام کرد.

وی در خصوص وضعیت امیرحسین‌ صادقی افزود: امیر حسین صادقی در لیستی که مظلومی در اختیار باشگاه گذاشته می‌تواند باشگاه جدید خود را انتخاب کند و از همین رو در لیست مازاد ما قرار دارد درهر صورت حق بازیکن است حرفش را بزند  و اگر صادقی بتواند مظلومی را قانع کند خوب است. امیر حسین صادقی بازیکن با تجربه ای است اما مظلومی صلاح دیده است که در لیست امسال نباشد.

امیری در خصوص وضعیت طالب لو اعلام کرد: زمانی که تصمیم به جذب سید مهدی رحمتی کردیم از طالب لو و فروزان خواستیم به باشگاه بیایند و به هر دوی آنها گفتیم که باشگاه قصد جذب رحمتی را دارد و اگر چنانچه پیشنهاد دیگری دارند و می‌خواهند به تیم دیگری بروند از نظر باشگاه مشکلی وجود ندارد و حتی باشگاه نیز می‌تواند رضایت نامه آنها را بدهد و هر دوی آنها تصمیم گرفتند در تیم استقلال ماندنی شوند از طرفی دیگر از فروزان خواهش کردیم در تمرینات تیم شرکت نکند و روز گذشته به باشگاه آمد و همکاری زیادی با باشگاه داشت و قرارشد به مدت یک سال به تیم دیگری برود و در حال حاضر در نهایت این بازیکن باشگاه جدید خود را انتخاب کند وبه صورت قرضی برود و از سال بعد ما در خدمت فروزان خواهیم بود.

وی در خصوص وضعیت جواد نکونام عنوان کرد: نکونام یکی از  دوستان قدیمی ما و مورد احترام تیم بوده است اما بر اساس لیستی که در اختیار داریم  درصدد هستیم یک بازیکن دیگر را جذب کنیم و اگر این امر اتفاق نیفتاد به طور حتم از خدمات جواد نکونام بهره می‌بریم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا تاکنون قرار داد بازیکنان در هیئت فوتبال ثبت نشده است بیان کرد: بازیکنانی که استقلال را تا به این لحظه جذب کرده همه شهرستانی‌ هستند هر بازیکن شهرستانی برای گرفتن رضایت نامه و حق انتقال استان زمانی زیادی را باید سپری کند و ما برای اینکه بازیکنان در تمرینات حضور داشته باشند به آنها اجازه ندادیم که برای رسیدگی به کارهای خود به شهرستان برود اما  قرار است بازیکنان تا فردا کارهای خود را انجام بدهند تا قرار دادهایشان در فدراسیون فوتبال ثبت برسانند.

وی در خصوص وضعیت خسرو حیدری گفت: خسرو حیدری  همانند امیر حسین صادقی جزو بچه‌های با تعصب است و از این بازیکن تشکر می‌کنم و باید بگویم که وی طلب زیادی از باشگاه دارد و هر طور شده در باشگاه بماند از طرفی دیگر دنبال راهکارهایی هستیم که شرایط پرداختی‌های گذشته را انجام بدهیم و باید بگویم که خسرو حیدری هیچ مشکلی با قرار داد ندارد و من  از وی تشکر می‌کنم که کمال همکاری را با باشگاه داشته است.

وی در خصوص وضعیت کرار افزود: برای رسیدگی به وضعیت کرار رسما نامه نوشتیم و به وی و مدیر برنامه‌های او اعلام کردیم که تمرینات از ششم تیر ماه آغاز می‌شود اما تا به این لحظه این بازیکن در تمرینات شرکت نکرده است و باید بگویم که کرار درخواست مبلغ زیادی از باشگاه داشته اما با توجه به سقف بودجه و مصوبه هیئت مدیره برای ما پذیرش این موضوع غیر ممکن است و به وی اعلام کرده‌ایم که اگر در تیم ماندگار است بماند و اگر نه باشگاه جدید خود را به ما معرفی کند از طرفی دیگر  تصمیم کادر فنی و مدیریت باشگاه این است که سیستم قرار داد کرار را تغییر بدهد یعنی در خصوص اخراج‌های غیر مجاز و غیبت ‌های کرار تصمیماتی را اتخاذ نماییم.

وی در خصوص وضعیت بیک زاده  افزود: بیک زاده جزو بازیکنان تیم است اما متاسفانه همانند امیرحسین صادقی در لیست استقلال نیست و مازاد به حساب میآید

وی در مورد اینکه سرپرست تیم چه زمانی مشخص می‌شود عنوان کرد: مدیریت هنوز تصمیمی برای انتخاب سرپرست تیم نگرفته است.

عضو کمیته نقل و انتقالات در خصوص وضعیت امید ابراهیمی  افزود: امید ابراهیمی همانند خسرو حیدری هیچ مشکلی برای ماندن در استقلال ندارد و باید راهکارهایی را در نظر بگیریم تا مطالبات فصل آینده آنها پرداخت شود باید بگویم خسرو حیدری و امید ابراهیمی یک سال برای تیم زحمت کشیدند و باید بچه‌ها را در معذوریت‌ اخلاقی قرار ندهیم و به دنبال راهکاری باشیم تا پیش آنها شرمنده نشویم.

وی افزود: قرار دادهای امسال باشگاه استقلال بسیار کمتر از سال‌های قبل است و باید بگویم که خسرو حیدری با گذشتی که انجام داد خیلی کمتر از قرارداد سال قبلش با ما به تفاهم رسید از رحمتی نیز جا دارد تشکر کنم و باید بگویم مبلغ قرار دادش نسبت به پنج سال پیش که در این تیم بوده است کمتر است و مساعدت لازم رابا باشگاه انجام داده است و حتی چک 30 درصد اولیه خود را از باشگاه دریافت نکرده است و ما پولی را که رحمتی از آن صرف نظر کرد برای گرفتن رضایت نامه روزبه چشمی در نظر گرفتیم رحمتی همه جور در خدمت باشگاه آمده و آمده به تیم کمک کند.

وی در خصوص وضعیت سید جلال حسینی افزود: سید جلال حسینی مورد نظر ما نیست و در لیست ما حضور ندارد  و به غیر از نظری جویباری و من فرد دیگری با بازیکنان صحبت نکرده است.

وی در خصوص اینکه آیا طالب‌لو در لیست مازاد باشگاه است افزود: در تمرین روز گذشته نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است و باید مظلومی بیاید و در مورد این قضیه صحبت کنیم و طالب لو در لیست استقلال بوده است و اگر تصمیم دیگری گرفته شده است من نمی‌دانم و باید مطمئن شوم تا پاسخ این سوال را بدهم.

وی در مورد گروسیان افزود: در حال حاضر گروسیان با تیم ملی دانشجویان در ژاپن به سر می‌برد و با توجه به اینکه این بازیکن شرایط سنی امید را ندارد شامل بزرگسالان می‌شود و باید از وی صرف نظر کنیم.

وی در خصوص روزبه چشمی بیان کرد: ساعت یک بعد از ظهر امروز با روزبه چشمی قرار داد خواهیم بست واین بازیکن به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار