زاکانی در همایش حقوق بشر آمریکایی:

انقلاب اسلامی چالش بزرگی برای نظام سلطه شد

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی پرونده استبداد را بست و چالش بزرگی برای سلطه گران شد.

انقلاب اسلامی چالش بزرگی برای نظام سلطه شدبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی در همایش حقوق بشر آمریکایی که در سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی پرونده استبداد را بست و چالش بزرگی برای سلطه گران شد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی سلطه ستیزی را پایه گذاری کرد و امام بزرگوار شعار نه شرقی و نه غربی و استقلال ملت‌ها را بیان داشتند و ایران اسلامی طی 37 سال گذشته به عنوان نماینده مسلمین و مستضعفین در اوج اقتدار و آمریکا در اوج ذلت شناخته شده است.

زاکانی تصریح کرد: آمریکا به عنوان نماینده سلطه گران به دنبال جهانی سازی است و استکبار به دنبال چیرگی و شکل‌گیری تمدن غربی در سراسر جهان و ما به دنبال شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی هستیم.

وی گفت: آمریکا با خون دیگران خود را ارتزاق می‌دهد و به دنبال ترویج برهنگی در حوزه فرهنگی گسترش خشونت و پیاده کردن جهانی سازی است. 
نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌های آمریکایی در ترویج جنایت شاهراه‌‌های آمریکا بنگاه‌های خبرپراکنی امپریالیسم است.

زاکانی با اشاره به تاکتیک‌های امپریالیسم و جنایتهای 4 دهه گذشته آن در منطقه و دنیا اظهار داشت: آمریکایی‌ها 17 هزار مظلوم را در داخل کشور به شهادت رساندند.

وی ادامه داد: آمریکا که مهد تکنولوژی و علم است و خود را اینگونه به جهانیان معرفی می‌کند چطور متوجه نوع هواپیمای مسافربری جمهوری اسلامی ایران در خلیج فارس نشده است و آن را اشتباه سهلی می‌داند.

وی در پایان با اشاره به دموکراتی تاکتیکی آمریکا در کشورهای منطقه یادآور شد: نوع دموکراسی آمریکا در یمن و بحرین و عراق و افغانستان و سوریه و لبنان با یکدیگر متفاوت است و سوالی که مطرح می‌شود این است که مردم مظلوم یمن و بحرین امروز با چه وسایلی و ادواتی در این دو کشور به شهادت می‌رسند و آمریکا از تروریست در منطقه حمایت می‌کند.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: نماینده ، تمدن ، شعار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار