نواي اذان در شهر زير زميني تهران

با اجراي طرح ابتكاري "مناره هاي شهر"، صوت زيباي قرآن و اذان در ايستگاه هاي مترو طنين انداز شد.

محمد صائبي معاون فرهنگي اجتماعي شركت بهره برداري مترو تهران در گفت و گو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ، گفت: به همت سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران "فرهنگسرای مترو" و با همکاری معاونت فرهنگي و اجتماعي شركت بهره برداري راه آهن شهري تهران و حومه، قرائت قرآن و اذان در 3 ايستگاه مترو در حال اجرا است.

وي افزود: در اين برنامه قاريان برجسته نوجوان كشوري در سه ايستگاه امام خميني چهارراه وليعصر(عج) و دروازه دولت در آستانه اذان با قرائت قرآن سپس اذان فضايي سراسر شور و معنويت را در سطح ايستگاه هاي مترو ايجاد مي كنند.

صائبي با اشاره به اينكه حضور قاريان نوجوان باعث جلب توجه مسافران مترو شده و اجراي برنامه را با استقبال خوبي مواجه كرده است تصريح كرد:  قاريان اين برنامه يك ربع قبل از اذان با حضور در اين 3 ايستگاه علاوه برقرائت قران، اذان را زنده اجرا مي كنند همچنين با ايجاد ساز و كاري مناسب بعد از اذان، نماز جماعت در ايستگاه هاي مذكور برپا شده كه تاكنون با استقبال خوبي هم همراه شده است.

گفتني است، امير علي يادگاري نفر اول رقابت هاي سراسري سال 93، محمد حسين رفيعي و اميرحسين حيدري قاريان نوجوان حاضردر اين ايستگاه ها هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار