علیلو در گفت‌و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

اصرار بر تاثیرگذاری فوق‌العاده نتیجه مذاکرات بر انتخابات مجلس، اشتباه محض است/ رفع تحریم‌ها اثر چندانی در رفع مشکلات کشور ندارد

عضو کمیسیون صنایع مجلس با بیان اینکه با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی براینکه نتیجه مذاکرات هسته‌ای بر چیدمان انتخابات آتی مجلس تاثیرگذار خواهد بود، گفت: کسی منکر تاثیرگذاری نتیجه مذاکرات هسته‌ای بر انتخابات آتی مجلس نیست اما اینکه بگوییم مذاکرات تأثیر فوق‌العاده‌ای در مجلس دهم دارد، اشتباه محض است.

بالا دانستن تاثیر نتیجه مذاکرات بر انتخابات مجلس اشتباه محض است/ رفع تحریم‌ها اثر چندانی در رفع مشکلات کشور ندارد/ مردم واقعیات را بیشتر از وعده‌ها دوست دارند"علی علیلو" نماینده شبستر در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه نباید به مردم وعده داد که همه مشکلات کشور با رفع تحریم‌ها و حصول توافق رفع خواهد شد، اظهار داشت: دولتمردان کشورمان می‌دانند که جریان اقتصادی در سطح بین‌الملل با 20 سال گذشته بسیار متفاوت است و رفع تحریم‌ها اثر آنچنانی در رفع مشکلات کشور ندارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: ملت ایران از دولت می‌خواهند که مشکلات موجود را از سر راه کشور بردارد که یکی از آن‌ها تحریم است.

وی ادامه داد: ما از تحریم‌ها آسیب دیده‌ایم و هیچکس این مسئله را رد نمی‌کند اما کشورهای غربی مذاکره‌کننده در مقابل ما نیز امروز آسیب‌های بیشتری دیده‌اند لذا اینکه حتی آب خوردن و ریزترین جزئیات را مربوط به رفع تحریم‌ها بدانیم، ظلم و یک فاجعه است.

علیلو با تاکید براینکه بعد از رفع تحریم‌ها و عدم دستیابی به گشایش وعده داده شده، مردم دچار سرخوردگی خواهند شد، گفت: در این شرایط خروجی تدبیر و امید، ناامیدی و بی‌تدبیری می‌شود لذا باید به نحوی عمل کنیم که شعارش را داده‌ایم چرا که مردم واقعیات را بیشتر از وعده‌ها دوست دارند. 

نماینده مردم شبستر با اشاره به برخی زمزمه‌ها مبنی براینکه نتیجه مذاکرات هسته‌ای بر چیدمان انتخابات آتی مجلس تاثیرگذار خواهد بود، تاکید کرد: مردم کشور ما اهل تحلیل هستند و با توجه به ده‌ها بلکه صدها انتخابات ملی، محلی و استانی تجربه 36 ساله یک کشور آزاد را دارند که  قطعا بی‌تأثیر نیست.

رئیس هیات تحقیق و تفحص از صنعت خودرو افزود: کسی منکر تاثیرگذاری نتیجه مذاکرات هسته‌ای بر انتخابات آتی مجلس نیست اما اینکه بگوییم تأثیر بالایی دارد، اشتباه محض است.

به گفته وی، مردم در این انتخابات هم با رویکرد منطقی و شناخت حضور فوق‌العاده خواهند داشت.

علیلو در پایان خاطرنشان کرد: ملت ایران همیشه به چهار پایه و اساس بسیار حساس‌ بوده‌اند و آن تمامیت سیاسی، ارضی، اقتدار نظام و منافع ملی است و مسلما برای درخشش این اصول در صحنه‌های انتخابات هم حضور موثری خواهند داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار