حسین محب اهری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محتوای روز قدس اعتراض نسبت به ظلم علیه بشریت است

بازیگر تلویزیون، راهپیمایی روز قدس را اعتراضی نسبت به هر نوع ظلم علیه بشریت دانست.

محتوای روز قدس اعتراض نسبت به ظلم علیه بشریت استحسین محب اهری بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: روز قدس روزی است که انسان نسبت به ظلم و خشونت اعتراض می‌کند و اهمیت روز قدس در همین جا است.

وی افزود: از تمام رسانه‌هایی که در این روزها در زمینه روز قدس فعالیت می‌کنند، خواهشمندم علاوه بر پرداختن به فرم کلی این روز و این راهپیمایی، به محتوا هم بپردازند. راهپیمایی قدس اعتراض بشریت به ظلم در تمام دنیا است. این اسم هم به همین خاطر انتخاب شده است.

محب اهری با اعتراض شدید نسبت به جنگ افروزی‌ها و ظلم در جهان بیان کرد: یک فرد خبیث با عنوان خلبان به دستور مافوق خود سوار هواپیمایی می‌شود که ساخت صهیونیست است و برفراز آسمانی می‌رود که مردمانش در شرایط سخت زندگی می‌کنند و با کسی کاری ندارند و شروع به بمباران و کشتن مردم بی‌گناه ‌می‌کنند. در گرمای هوا و ماه رمضان و در شرایطی که دارو و مواد غذایی نیست برای این اقدام چه اسمی می توان گذاشت، این افراد را باید چه به نامیم؟ عنوان ویروس و میکروب شاید بتوان بر آنها گذاشت.

این بازیگر پیشکسوت اظهار داشت:روز قدس روزی است که مردم می خواهند به کسانی که به دنبال هوای نفسانی، لذت مادی و سود و منفعت خود هستند بگوید بس است. به کسانی که فقط به خود فکر می‌کنند و به هیچ اتفاقی در اطرافشان توجهی ندارند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار