اخبار مناطق شهرداری تهران را در یک کلیک بخوانید؛

از نصب وسایل بازی مدرن در بوستان رضوان تا اجرای طرح ساماندهی دکه‌های مختلف در مرکز شهر

احداث هفتاد و هفتمین پل هوایی عابر پیاده در بزرگراه شهید زین الدین و مرمت سازی پیاده روهای منطقه 15 تا اجرای طرح ساماندهی دکه‌های مختلف در مرکز شهراز اقدامات شهرداری های مناطق است که در این گزارش می توانید بخوانید.

 
 نصب وسایل بازی مدرن در بوستان رضوان منطقه 4

حمید ناصحی معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه 4 در گفت‌وگو باحوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جواناظهار کرد: بوستان رضوان یکی از بوستان‌های بزرگ شهرداری منطقه 4 است که در محله حکیمیه فاز 1 کوی دانشگاه واقع شده است که به دلیل متراژ و موقعیت مکانی از اهمیت بالایی برای شهروندان منطقه برخوردار است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی عملیات تکمیل این بوستان تصریح کرد: در راستای توسعه و تجهیز این بوستان و پس از اجرای دیوار مالون، نصب کفپوش و تکمیل فضای سبز، عملیات احداث این بوستان، به پایان می‌رسد.

معاون امور شهر و فضای سبز شهرداری منطقه  با اشاره به فرا رسین فصل تابستان و ایام اوقات فراغت کودکان بیان کرد: بر این اساس ، اداره فضای سبز منطقه ، نسبت به نصب وسایل بازی مدرن دراین بوستان اقدام کرده است که از جمله آنها می‌توان به تاپ خانواده، چرخونک، راکت تعادلی و ... اشاره کرد.

اجرای طرح ساماندهی دکه‌های مختلف در مرکز شهر

سعید محسنی رئیس اداره ساماندهی منطقه 6 در گفت‌وگو با حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ساماندهی دکه های مختلف سطح منطقه توسط اکیپ گشت زنی این اداره 22 دکه متخلف مطبوعاتی و گل‌فروشی که اقدام به فروش سیگار و تنقلات داشتند و تاکنون به اخطاهای شهرداری بی‌توجه بودند نیز پلمپ و از ادامه فعالیت‌ آنها جلوگیری شد.

وی اضافه کرد: برخورد با دکه‌هایی که قوانین را رعایت نمی‌کنند به صورت جدی در دستور کار اداره ساماندهی است.

محسنی ادامه داد: هدف از این طرح بازگرداندن کیوسک‌های مطبوعاتی به هویت اصلی که تنها ارائه روزنامه‌های مطبوعاتی در این دکه‌ها است.

رئیس اداره ساماندهی منطقه  در پایان تاکید کرد: هم‌اکنون در سطح منطقه 171 دکه مطبوعاتی و 23 دکه گل‌فروشی فعالیت دارند که در صورت عرضه دخانیات و یا تنقلات با آنها برخورد می‌شود .


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار