از پرسپولیس، صبا و ملوان طلبکارم

بادامکی: شاید با پیراهن پدیده از فوتبال خداحافظی کنم/ نام بازیکنان مشهدی سر زبان‌ها می‌افتد

بازیکن تازه وارد پدیده مشهد از احتمال خداحافظی‌اش از فوتبال با پیران این تیم خبر داد.

حسین بادامکی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار کرد: من بازیکن آزاد بودم و قراردادم تمام شده است به همین دلیل با این تیم قرارداد بستم تا بار دیگر فوتبال مشهد را تجربه کنم.

وی ادامه داد: موضوع برایم پول نبود و فعلا به فکر طلبم از دیگر تیم ها هستم . فعلاً باید پول‌های فصل قبل را زنده کنم. بعد به فکر پول گرفتن از پدیده هم می افتم.

این بازیکن افزود: من در هر تيمي که بازی کردم طلبکار شدم و همين الان حکم 200 ميليوني از ملوان گرفتم ولي پولم را نمي‌دهند. از پرسپوليس و صبا هم طلب دارم. اين موضوع در فوتبال عادت شده و تيم پولدار کمتر پيدا مي‌شود.

بادامکی با اشاره به سرعت پایین پدیده در یارگیری اظهار کرد: البته خیلی تیم ها از ما عقب‌تراند و هنوز تمرينات را شروع نکرده‌اند. حداقل ما کارمان را آغاز کرديم و بازيکن هم داريم.

وی افزود: پديده بازيکن دارد و من در چند روز ديدم نفرات خوبي از جوانان و با تجربه‌ها در تمرينات شرکت مي‌کنند و فکر نمی‌کنم در این زمینه مشکلی داشته باشیم. هرچند هنوز هم نقل و انتقالات به پايان نرسيده و مي‌توانيم بازيکن جذب کنيم.

بادامکی با اشاره به وضعیت تیم‌های مشهدی ادامه داد: امیدوارم مسئولان به فکر فوتبال این استان باشند چرا که جای پیشرفت بسیاری دارد. مشهد هم می تواند مثل دیگر استانها دو تيم و حتي بيشتر در ليگ‌برتر داشته باشد. اگر چند سالي دو تيم مشهدي در ليگ حضور داشته باشند باز هم نام بازيکنان مشهدي سر زبان‌ها خواهد افتاد.

بازیکن پیشین تیم پرسپولیس درباره خداحافظی‌اش از مستطیل سبز توضیح داد: هنوز برنامه‌ای برای خداحافظی ندارم اما خدا را چه دیدید، شاید با پیراهن پدیده از فوتبال خداحافظی کنم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار