اصفهان؛

جمع آوری 340 میلیون تومان برای آزادی فرهنگیان جرائم غیرعمد استان اصفهان

با برگزاری جشن گلریزان اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، 340 میلیون تومان کمک نقدی توسط معلمان و خیرین برای برای آزادی فرهنگیان جرائم غیرعمد این استان جمع آوری شد .

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محمد حسن قائدیها در جشن گلریزان آموزش و پرورش استان اصفهان به نقش معلمان در گسترش مفاهیم اسلامی و اجتماعی اشاره کرد و اظهارداشت: معلمان علاوه بر آموزش و پرورش در جهت دهی شخصیتی و کمک به افراد نیازمند و دانش آموزان نیازمند نقش موثری دارند. 

مدیر کل آموزرش و پرورش استان اصفهان افزود: تعدادی از معلمان استان اصفهان به دلیل جرائم غیر عمد در زندان های استان اصفهان هستند که آزادی این معلمان از سال گذشته با برگزاری جشن های گلریزان آغاز شده و امسال دومین جشن برگزار شده است. 

وی ادامه داد: این چنین حرکت ها که برای کمک به نیازمندان است خود به تنهایی یک جریان سازی فرهنگی و انسان دوستانه است.

در این آیین حجت الاسلام و المسلمین مهدی گرجی استاد حوزه و دانشگاه گفت: دست گیری از نیازمندان سبب بیمه شدن انسان می شود.

وی ادامه داد: یکی از بهترین کمک های خیرین و نیکوکاران کمک به کسانی است که چشم به راه هستند که کمک به زندانیان جرائم غیر عمد مصداقی از این مومضوع است


انتهای پیام/گ

برچسب ها: مدیر ، جشن ، اصفهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
اموزگار
۰۳:۱۲ ۲۶ تير ۱۳۹۴
سلام برهمه ی دوستانی که دراین امرخیر شرکت کردند. دوستان باتوجه به اینکه کار معلمی ایثاراست چه خوب است که کلیه همکاران سراسرکشور ماهانه با اختصاص مبلغی ازحقوق خوددراین امرشرکت کنند وهمکارانی که بدلایل جرائم غیرعمد در زندان هستند ازاد کنند.نزدیک به یک ملیون معلم درسراسرکشور داریم اگرهرکدام ماهیانه هزارتومان کمک بکنند درسال مبلغ خوبی براکمک به جرائم غیرعمد همکارانمان میشود..معلمان کارشان ایثار است وهمواره ایثارمیکنند.باسپاس ازکلیه ی همکاران دلسوزبامحبت وایثارگرم....اگه دوستان نظری دارند یا پیشنهادی دارند ارئه بفرماین ما درخدمتشان هستیم.ای معلم عزیزسپاسگزارم.