لیونی: نتانیاهو مقصر اصلی توافق با ایران است

وزیر خارجه سابق رژیم صهیونیستی می‌گوید نتانیاهو با اوباما سرشاخ شد و همه فرصت‌ها را برای دستیابی به «توافقنامه‌ای بهتر» برسر برنامه هسته‌ای ایران از بین برد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی جویش پرس، "تزیپی لیونی،" رئیس حزب اتحاد صهیونیستی گفت: نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل عامل «موافقتنامه بد» بین ایران، آمریکا و دیگر قدرت‌های گروه پنج به اضافه یک (روسیه، چین، انگلیس، فرانسه و آلمان) است. 

لیونی، نتانیاهو را شخصی «بی عرضه» نامید و تصریح کرد نتانیاهو به جای جدل با اوباما برسر توافق با ایران می بایست او را آرام می کرد و باعث می شد آمریکا به موافقتنامه ای دست یابد که بتواند یک «بسته امنیتی مهم» برای اسرائیل باشد.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۹:۴۴ ۲۵ تير ۱۳۹۴
سلام
شمارش معکوس تا "زهق الباطل"
4.انقلاب اسلامی
3.نامگذاری روز قدس
2.توافق هسنه ای
1.ان شاالله محو اسراییل از صحنه روزگار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۴ ۲۵ تير ۱۳۹۴
طفلکی اسرائیلیا، بزرگ میشن یادشون میره! البته اگه فرصتی باشه
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۲۳:۱۴ ۲۴ تير ۱۳۹۴
زنیکه خون خوار دیگه بستون نیست این همه سال تبلیغ دروغ بر علیه ملت شریف ایران کردید نسبت های ناروا که لایق خودتان بود مانند تروریسم و حامی تروریسم و سلاح هسته ای (که ما نیازی نداریم) به ما دادید الان دیگه دنیا فهمیده ایران و تفکر منطقی شیعه مبرا ازین کار های غیر انسانی غیر متمدنانه است دست دوستی به ایران داده اند شما هم باید بدونید مثل خرس این کندو های بی دفاع زنبور های فلسطینی رو ریختید زمین برای خودتان خونه ساختید این زنبورها جایی نمیرن تا جون شما رو بگیرن ازین سرزمین مقدس بیرونتون کنند قرنها هم بگذرد شما اشغالگر هستید شب با نگرانی میخابید و روز با دلهره شب میکنید آخرش هم نابود میشوید با ساختگی انسان صاحب هویت و سرزمین نمیشه . فیلم بازی نکنید برگردید به کشورهای خود که از انجا اومدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۵ ۲۴ تير ۱۳۹۴
پیرزن شوم خفه شو،نتانیاهو هم از عصبانیت بره بمیره،از حالا شمارش معکوس نابودیتون شروع شده...
Iran (Islamic Republic of)
فارح
۲۳:۰۸ ۲۴ تير ۱۳۹۴
ان شاء الله نابودیشان حتمی و شمارش معکوس شروع شده
-
علی
۱۵:۳۵ ۲۴ تير ۱۳۹۴
همشون سر و ته یک کرباسند.بسوزید در دنیا و آخرت
آخرین اخبار