رئیس مجلس پاکستان توافق هسته‌ای میان ایران و ۱+5 را به لاریجانی تبریک گفت

ایاز صادق در تماسی تلفنی با رئیس مجلس شورای اسلامی رسیدن به یک توافق جامع میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 بر سر مسئله هسته‌ای کشورمان را تبریک گفت.

به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی اشگاه خبرنگاران، سردار ایاز صادق رئیس مجلس شورای ملی پاکستان ظهر امروز چهارشنبه طی تماسی تلفنی با علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت‌وگو کرده و رسیدن به یک توافق جامع میان جمهوری اسلامی ایران و گروه 1+5 بر سر مسئله هسته‌ای کشورمان را تبریک گفت.

رئیس مجلس شورای ملی پاکستان در این تماس تلفنی با اشاره به توافق حاصله میان طرفین و تاثیر مثبت آن بر افزایش و تسهیل تعاملات کشورهای منطقه و جهان با کشورمان گفت: در شرایط جدید پاکستان و ایران می‌توانند بر روی راه‌های توسعه مراودات دوجانبه، به ویژه گسترش همکاری اقتصادی و تجاری فیمابین گفت‌وگو کرده و به سرعت این همکاری‌ها را به مرحله اجرا برسانند.

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این گفت‌وگو تلفنی ضمن اشاره به ایجاد فضایی جدید برای توسعه مناسبات دو کشور گفت: همجواری دو کشور و روابط دیرینه ایران و پاکستان زمینه‌های لازم را برای گسترش همکاری‌های فیمابین آماده کرده است و در شرایط حاضر می‌توان از این ظرفیت بزرگ جهت ارتقاء سطح مناسبات فیمابین استفاده کرد.

وی همچنین گفت: ارتقاء روابط دوستانه با کشورهای همسایه از اولویت‌های سیاست خارجی اسلامی ایران بوده و هست و در همین راستا از افزایش سطح مناسبات دو کشور در زمینه‌های مورد علاقه طرفین استقبال می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار