چشم لیگ برتر پینگ پنگ به آمدن تیم خشک شد

سی و سومین دوره لیگ برتر تنیس روی میز باشگاههای کشور به اندازه ای با سروصدا و حاشیه برگزار شد که هنوز حتی یک تیم هم برای لیگ جدید اعلام آمادگی نکرده است.

چشم لیگ برتر پینگ پنگ به آمدن تیم خشک شدبه گزارش خبرنگار حوزه سایر حوزه ها گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان لیگ فدراسیون تنیس روی میز برای برگزاری سی و چهارمین دوره لیگ برتر دچار مشکل شده است و تاکنون باوجود تمام شدن مهلت قانونی ثبت نام، هنوز هیچ تیمی آمادگی خود را برای حضور در لیگ اعلام نکرده است.

لیگ سی و سوم درحالی با قهرمانی دانشگاه آزاد به پایان رسید که حواشی زیادی تیمهای شرکت کننده را آزار داد و همین عاملی شد تا تیمها تا وقتی که تکلیف آیین نامه مشخص نشده، رغبتی برای آغاز لیگ جدید نداشته باشند.

ماجرا از این قرار بود که برادران عالمیان و پوریا عمرانی سه ملی پوش ایران مشمول خدمت مقدس سربازی شدند و از آنجا که در لیگ برتر تنیس روی میز تیمی که زیر نظر سازمان نظام وظیفه باشد، وجود نداشت، فرصت برای تصمیم گیری های شخصی ایجاد شد حتی مسئولان سازمان لیگ مجبور به دست بردن در آیین نامه شدند و به دانشگاه آزاد اجازه دادند تا از سه ملی پوش در تیم خود استفاده کند چیزی که پیش از این در لیگ غیرقانونی تلقی می شد و  باعث شد کفه ترازوی دانشگاه آزادیها نسبت به سایر تیمها سنگین تر شود و نوعی بی عدالتی رقم بخورد.

به هر حال، قرار است، سوم مرداد نمایندگان باشگاهها گرد هم جمع شوند و درباره رقابتهای امسال لیگ تصمیم گیری کنند، مشخص نیست باتوجه به بلاتکلیفی در راس فدراسیون تنیس روی میز آیا لیگ امسال برگزار خواهد شد یا خیر؟ 

طبق وعده وزارت ورزش و جوانان، انتخابات فدراسیون تنیس روی میز مرداد ماه برگزار می شود، هر چند باتوجه به اینکه هنوز 6 کاندید تایید صلاحیت نشده اند به نظر می رسد مجمع انتخاباتی در موعد مقرر تشکیل نشود.

گزارش از نسیم نصیری 

انتهای پیام/

  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار