چه كنسرت هایی روزهای تابستان را گرمتر می‌كنند؟ ستاره های پاپ و سنتی در راه هستند

بابک جهانبخش، مهدی یراحی، مازیار فلاحی، محسن یگانه و... مرداد 94 بر روی صحنه می‌روند

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سال 94 آلبوم‌های متعددی که برخی خوانندگانشان پس از مدتها اثر خود را منتشر کرده‌اند بالاخره به برگزاری کنسرت مهم رسیدند و بعد‌از عید‌فطر قرار است به دیدار مخاطبان خود بروند و توقعاتشان را بر روی صحنه بر‌آورده کنند که البته تعدادی از آنها به پایتخت بسنده نکرده‌اند.

* 30 و 31 تیر شهرام ناظری در زنجان و اراک

ناظری که وی را شوالیه آواز ایران می‌خوانند بعد از عید سعید فطر عیدانه خود را در شهرستان زنجان،‌ اراک اجرا خواهد کرد.

این برنامه‌ها با همراهی گروه مولوی و قطعات «من چه می‌دانم»، «شیدا شدم»، «راست بگو نهان مکن»،‌«قفل زندان»، «زمستان» و قطعات شورانگیز کردی انجام خواهد شد.

این کنسرت‌ها 30 تیرماه در سالن انقلاب شهرستان زنجان،‌31 در سالن طوفان اراک و 2 مرداد در سالن کارگران بجنورد برگزار خواهد شد.

* 30 تیرماه مجید خراطها با رونمایی دومین آلبوم

خراطها که پس از کنسرت‌ها متعددی که در شهرستان‌ها داشته است تصمیم به اجرای دومین آلبوم خود دارد. وی در این کنسرت قرار است از اولین ویدئوی تصویری خود رونمایی کند.

این کنسرت روز سه‌شنبه 30 تیرماه در دو سانس سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت‌های 45 تا 115 هزار‌تومان برگزار خواهد شد.

* 1‌ مرداد‌ماه علیرضا قربانی با قطعات ماندگارش در گرگان

قربانی به مناسبت ایام خجسته عید‌سعید فطر، کنسرت خود را به همراهی سامان صمیمی،‌میثم مروستی،‌ بهنام ابو‌القاسم، بهتاش ابو‌القاسم، نیلوفر محبی، آتنا اشتیاقی برگزار خواهد کرد.

این کنسرت در روز پنجشنبه یکم مرداد در دو سانس 18:30، 21:30 در تالار فخر‌الدین اسعد گزگانی برگزار شود.

* 1‌ مرداد سعید شهروز پس از یکسال‌و‌نیم وقفه

 سعید شهروز که از دی ماه 92 اجرایی نداشته پس از یکسال‌و‌نیم وقفه به روی صحنه خواهد آمد. وی در این مدت که رهبر ارکستر خود میلاد فاضلی را از دست داده،‌ میلاد مجذوب را جایگزین و وعده انتشار آلبوم خود را شهریور سال جاری اعلام کرده است.

این کنسرت روز پنجشنبه اول مرداد ماه و تنها در یک سانس در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت 35 تا 115 هزار‌تومان برگزار خواهد شد.

* 6‌مرداد علی عبد‌المالکی «مخاطب خاص» را فریاد می‌زند

 عبد‌المالکی دومین اجرای خود را با آلبوم جدیدش قرار است برگزار کند. علاوه بر آن تک ترک  و سروپرایز‌‌هایی هم وعده که اجرای مردادش را متفاوت خواهد کرد.

این کنسرت رو سه‌شنبه 6‌مرداد در دو سانس با قیمت 40 تا 100‌هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی برگزار خواهد شد.

* 4 و 8 مرداد سیروان خسروی در شب تولدش با اجرایی آکوستیک

خسروی مدتی قبل خبر همکاری خود را با شرکت «اکس» را در صفحات اجتماعی خود منتشر کرد و پس از آن خبر برگزاری کنسرتی با پشتیبانی «اکس‌بلک» را داد.

سیروان خسروی که آخرین کنسرت خود را خردادماه در تهران برگزار کرده بود بنا دارد که این کنسرت را در 4 مرداد و 8 مردا مجدداً در سالن میلاد نمایشگاه با بلیت‌های 35 تا 115‌هزار‌تومانی اجرا کند.

* 9‌ مرداد بازگشت مهدی یراحی بعد‌از مدتها انتظار با «مثل مجسمه» 

مهدی یراحی سومین آلبوم خود را در 4‌تیرماه منتشر کرد. وی که کنسرت خود را با اجرای این آلبوم و برخی قطعات خاطره‌انگیزش اجرا خواهد کرد. آلبوم «منو رها کن»، «امپراطور» را در کارنامه دارد.

این کنسرت روز جمعه 9‌مرداد‌ماه طب دو سانس در سالن میلاد بر روی صحنه خواهد رفت.

* 13 مرداد حضور مجدد مازیار فلاحی در پایتخت 

مازیار فلاحی سال گذشته کنسرتش را در پایتخت اجرا کرد و پس از آن به شهرستانهای مختلف برای اجرای برنامه سفر کرد و از زمستان 93 این اولین حضورش در تهران است. وی همچنین بزودی خود را برای اجرا در سوئد، آلمان،‌انگلستان، با شعار «عشق را پایانی نیست» آماده می‌کند
.
این کنسرت در سه‌شنبه 13 مرداد طی دو سانس با بلیت 35 تا 115‌هزار تومان در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

* 22 مرداد حمید عسگری «از عشق» می‌گوید

حمید عسگری پنجمین آلبوم خود را در خرداد ماه منتشر کرد. این آلبوم که قرا ربود در کنسرت اردیبهشت ماه وی اجرا شود به تأخیر افتاد و به ناچار دو قطعه آن در کنسرت قبل از انتشار اجرا شد.

اکنون عسگری برای کنسرت مرداد‌ماهش علاوه بر آلبوم «از عشق» قطعات خاطر‌انگیز خود را اجرا خواهد کرد.

این کنسرت روز پنجشنبه 22‌مرداد در دو سانس سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی با بلیت 40 تا 120‌هزار‌تومان روی صحنه می‌رود. و روز شنبه و یکشنبه 27 و 28 تیر در کرمانشان اجرا خواهد داشت.

* 29‌ مرداد بابک جهانبخش پس از دو‌ماه بر روی صحنه

جهانبخش که دو ماه گذشته با درخواست استراحت از مخاطبان از فضای اجرا دور شده بود دوباره با قطعات جدید بر روی صحنه خواهد رفت کنسرت وی 29 و 30 مرداد طی چهار سانس در سالن میلاد نمایشگاه برگزار خواهد شد.

* 30‌ مرداد‌ماه محسن یگانه با اجرای «نگاه من»

محسن یگانه که جُنگ آخر خود را «حباب» معرفی کرده با جُنگ «نگاه من» دوباره به دنیای موسیقی بازگشت. وی قرار است در این کنسرت تمام قطعات «نگاه من» همراه با قطعات میکس جُنگ‌های قدیمی و همچنین تمام قطعات هیئت تمام جُنگ‌هایش را اجرا کند.

تور کنسرت‌های وی از 31‌تیر در دهکده زاینده‌رود، 6و7 مرداد در رشت 8 مرداد در اصفهان،‌11،‌12، 13‌مرداد در شیراز، بعد در آستارا، رامسر، ‌ایلام، بوشهر، کرمان، رفسنجان، سیرجان است و پس‌ازآن د شهریور برای اولین بار در چهار شهر کانادا با هواداران ایرانی دیدار خواهد کرد. کنسرت تهران یگانه 31 مرداد در تالار وزارت کشور طی دو سانس اجرا خواهد شد.

* 31 مرداد کامران رسول‌زاده و «مورت ککیلی» در ترکیه 

 کامران رسول‌زاده خواننده پاپ و مورات ککیلی خواننده ترکیه‌ای در استانبول ترکیه به روی صحنه خواهند رفت.

این برنامه که به همت بخش خصوصی و با حمایت و صدور مجوز از سوی دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد برگزار می‌شود. این کنسرت 31 مرداد در سالن کنگره خلیج به روی صحنه می‌رود.

* بنیامین بهادری در تورهای خارج از کشور 

بنیامین بهادری هم که 24 تیرماه آلبوم «بنیامین 94» خود را راهی بازار کرده است تور کنسرت‌های خود را در 15 شهر که 13 شهر آمریکا و 2 شهر کانادا است را شروع کرده و 23 تیرماه راهی آمریکا شده است.

وی قرا راست عیدانه عید فطر را در شهر «سن خوزه» و 25 جولای در لس‌آنجلس اجرا کند.

گفتنی است تاریخ سایر اجراهای وی هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار