پلیس پایتخت رشوه 20 میلیاردی را رد کرد + جزییات

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ ضمن اشاره به دستگیری 2 برادر قاچاقچی و توزیع کننده مواد مخدر در محدوده تهرانپارس، گفت: این متهمان که به جرم قاچاق 115 کیلوگرم هروئین بازداشت شده بودند سعی کردند با پیشنهاد رشوه 2 میلیارد تومانی از دست قانون بگریزند که موفق به این کار نشدند.

پلیس پایتخت رشوه 20 میلیاردی را رد کرد + جزییات
سرهنگ محمد بخشنده، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان ،در تشریح جزییات این خبر گفت: در تحقیقات انجام شده از سوی ماموران عملیات ویژه این یگان مشخص شد که 2 برادر به نام های "ع" و "ف" که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر در محدوده تهرانپارس فعالیت گسترده‌ای دارند، به تازگی اقدام به خرید مقدار متنابهی مواد مخدر از قاچاقچیان شرق کشور کرده و این مواد مخدر را به 2 مخفیگاه خود واقع در محدوده تهرانپارس و خیابان سراج منتقل کرده اند.

وی بیان کرد: نتیجه تحقیقات در اختیار مقام قضائی قرار گرفت و با توجه به حساسیت موضوع دستور بازداشت متهمان و بازرسی از مخفیگاه هایشان صادر شد که بلافاصله تیم های عملیاتی این یگان برای دستگیری متهمان وارد عمل شده و پس از تحت نظر قرار دادن مخفیگاه های متهمان در یک عملیات ضربتی و همزمان به محل های مذکور وارد شدند.

سرهنگ بخشنده عنوان داشت: در این عملیات همزمان هر 2 متهم بازداشت شدند و در بازرسی از مخفیگاهشان 115 کیلو و 350 گرم هروئین، 50 کیلوگرم تریاك و 55 گرم سوخته تریاك کشف و ضبط شد که به همراه متهمان به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شد و هر 2 متهم تحت بازجویی های انجام شده به جرایم خود مبنی بر قاچاق و توزیع مواد مخدر اعتراف کردند و پس از تکمیل پرونده به دادسرا منتقل شدند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران خاطر نشان کرد:متهمان هنگام دستگیری سعی داشتند با پیشنهاد رشوه ای به مبلغ 2 میلیارد تومان وجه نقد از دست قانون خود را رها کنند که در این امر نیز موفق نبوده و ماموران ضمن ضمیمه کردن مبلغ رشوه به پرونده موضوع را به مقام قضائی ارجاع دادند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
ناشناس
۰۸:۵۳ ۳۱ تير ۱۳۹۴
این قاچاقچی ها مفسد فی الارض هستند/ مسئولین قاطعانه رسیدگی کنند. تا ریشه ها قطع شوند. 115 کیلو هروئین خیلی بیشتر از حدود تعرف شده برای حکم اعدام قاچاق مواد مخدر هست
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا صادقی
۲۱:۲۱ ۳۰ تير ۱۳۹۴
نیروی انتظامی نیرویی پاک است اما اگر هزار تومان به بعضی از آقازاده های در بعضی پستها می داد آزاد می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۱ ۳۰ تير ۱۳۹۴
مگه داریم مگه میشه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۸ ۳۰ تير ۱۳۹۴
بالاخره 20 میلیارد یا 2 میلیارد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Germany
فریدون جانباز جنگ
۱۱:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۴
تشکر فراوان از نیروی انتظامی . جا داره از کسانی که رشوه را رد کردند تقدیر بزرگی به عمل بیاد و. با این قبیل قدردانی ها ریشه رشوه کم کم خشکانده خواهد شد . نه اینکه یک تابلو تقدیر بهش بدن که تو خونه آویزان کنه . من بشخصه دستشان را میبوسم .
آخرین اخبار