آخرین گزارش امدادرسانی در استان‌های متاثر از سیل و آب‌گرفتگی

مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب‌گرفتگی/ تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی و به کارگیری ۱۷۰ تیم عملیاتی

سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اعلام آخرین گزارش عملیات امداد و نجات و افزایش استانهای متاثر از سیل و آب گرفتگی عصر روز یکشنبه، گفت: ۸:۳۰ امروز چهارشنبه ۳۱ تیر ماه، شمار حادثه دیدگان ۱۲ هزار تن بوده است.

مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب‌گرفتگی/ تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی و به کارگیری ۱۷۰ تیم عملیاتیبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین درویشی با اعلام آخرین گزارش عملیات امداد و نجات سیل و آب گرفتگی عصر روز یکشنبه در ۱۵ استان کشور، گفت: تا ساعت ۸:۳۰ امروز، ١۵ استان البرز، تهران، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، کردستان، کرمان، مازندران، آذربایجان‌غربی، اصفهان، لرستان، مرکزی، چهارمحال و بختیاری و فارس از سیل و آب گرفتگی متاثر شده است.

مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب‌گرفتگی
سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به آسیب دیدگی ۴٣ شهرستان و ۶۴روستا از سیل و آب گرفتگی، اظهار کرد: بر این اساس خدمات امداد ونجات لازم به ١٣هزار تن از سیل زدگان ارائه شده و ٨٠٠ تن نیز از خدمت اسکان و تغذیه اضطراری بهره‌مند شدند.

وی با اشاره به مصدومیت ۴۵ تن از هموطنان در سیل و آب گرفتگی استان های کشور، عنوان کرد: در این زمینه ١۵ تن از مصدومان به مراکز درمانی منتقل شده و ١٩ تن نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی و به کارگیری ۱۷۰ تیم عملیاتی
درویشی با اشاره به تلاش های امدادگران برای تخلیه آب از ٢٢٠ واحد مسکونی در استان های متاثر از سیل و آب گرفتگی، عنوان کرد: به این منظور ١٧٠ تیم عملیاتی شامل ۸۰۰ امدادگر و نجات با به کارگیری ۱۷۶ خودروی عملیاتی و ۸۰ دستگاه موتورپمپ و یک فروند بالگرد خدمات لازم را به هموطنان ارائه کردند.

توزیع ۶۰۰ تخته پتو و ۱۵ هزار قوطی انواع کنسرو و قرص نان میان سیل‌زدگان
به گفته سرپرست معاونت عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در سیل و آب گرفتگی ۱۴ استان کشور، ۶۰۰ تخته پتو، ۷ هزار بطری آب معدنی، ۷ هزار ۵۰۰ قوطی کنسرو، ۷ هزار و ۵۰۰ قرص نان و ۵۰ کیلوگرم خرما از سوی جمعیت‌های استانی در میان سیل‌زدگان توزیع شده است.

وی با اشاره به این که جست‌وجوها در استان‌های البرز، تهران و قزوین برای یافتن مفودین همچنان ادامه دارد، افزود: به علاوه یک تن محموله امدادی نیز از طریق بالگرد برای سیل‌زدگان ارسال شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار