مجله آمریکایی رمز محبوبیت پوتین را کشف کرد

یک مجله آمریکایی دلایل محبوبیت "ولادیمیر پوتین" نزد روس‌ها را بررسی کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از اسپوتنیک، مجله آمریکایی «نشنال اینترست» در مقاله‌ای به بررسی دلایل محبوبیت پوتین در داخل روسیه پرداخت. محبوبیت رئیس‌جمهور روسیه نزد شهروندان روس به این دلیل حائز اهمیت است که وی هرگز روابط خوبی با آمریکا نداشته است. این امر باعث شگفتی آمریکایی‌ها و به طور کل غربی‌ها شده است. 

نویسنده این مقاله یکی از دلایل محبوبیت پوتین را سیاست‌های هوشمند وی می‌داند. روش پوتین برای برخورد با بحران اوکراین که تیرگی روابط روسیه با آمریکا و کشورهای اروپایی را به دنبال داشت از مهم‌ترین دلایل افزایش محبوبیت وی در داخل روسیه است. «سایمز،» یکی از تحلیلگران این مجله، در ادامه این مقاله اذعان کرده است تحریم‌های غرب و مشکلات اقتصادی متعاقب آن به هیچ وجه محبوبیت پوتین را کاهش نداده است. 60 درصد مردم روسیه اعتقاد دارند هدف تحریم‌ها تضعیف و تحقیر روسیه است. سایمز همچنین پیش‌بینی کرده است اگر پوتین سیاست‌های خود را در قبال آمریکا تغییر دهد و روابط حسنه‌ای را با این کشور ایجاد کند، حمایت اکثریت روس‌ها را از دست خواهد داد. 

نتایج نظرسنجی اخیر مرکز «لوادا» نشان می‌دهد 89 درصد مردم روسیه از برنامه‌ها و اقدامات رئیس‌جمهور این کشور حمایت می‌کنند. لوادا که مؤسسه‌ای مستقل برای انجام پژوهش‌های جامعه‌شناختی است، این نظرسنجی را از 19 تا 22 ژوئن 2015 (29 خرداد تا اول تیرامسال) انجام داد. در این نظرسنجی 1600 نفر از 134 منطقه مختلف روسیه شرکت کردند. 


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
غامض
۱۹:۰۳ ۳۱ تير ۱۳۹۴
مرگ بر شیطان بزرگ امریکا و انگلیس و تخم شیطان اسراییل
آخرین اخبار