باشگاه خبرنگاران جوان گزارش می‌دهد:

آیا سردار "قاسم سلیمانی" از لیست تحریم خارج می‌شود؟ + تصاویر

غرب با ادعای واهی حمایت فرمانده سپاه قدس از تروریسم، سردار "قاسم سلیمانی" را در لیست سیاه تحریم قرار داده، در حالی که امروز امپریالیسم از امثال "مسعود رجوی"، "مریم رجوی"، "عبدالرئوف ریگی"، "ابومحمد جولانی"، "ابوبکر بغدادی"، "بندر بن‌سلطان" و ده‌ها نام دیگر که تروریست‌های به نامی هم هستند، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پس از جمع‌بندی مذاکرات "وین"، جمهوری اسلامی ایران نشان داد که کشوری صلح‌طلب و حامی گفتمان گفت‌وگو به جای تقابل است.


**
سازو کار تحریم سردار سلیمانی از زبان "شرمن"

در این پروسه مذاکرات "وین" در حالی جمع‌بندی شد که برخی اشخاص بر اساس این روند از لیست سیاه تحریم (بلک لیست) خارج می‌شوند که در این لیست نام سردار سرلشکر پاسدار "قاسم سلیمانی" نیز به چشم می‌خورد.

البته در یک هفته اخیر مطلبی در فضای مجازی به نقل از "دویچه‌وله" از زبان "وندی شرمن" مذاکره کننده ارشد آمریکایی مطرح شد که در آن ادعا شده که فرمانده سپاه قدس یکباره از لیست سیاه تحریم خارج نمی‌شود، بلکه این پروسه حداقل 8 سال زمان خواهد برد.


**"
قاسم سلیمانی" نامبرده شده در لیست لغو تحریم‌ها رئیس یک معدن اورانیوم است!!!!

مذاکره کننده ارشد آمریکایی با اشاره به تشابه اسمی در لیست لغو تحریم‌ها درباره "قاسم سلیمانی" عنوان داشت: "قاسم سلیمانی " نامبرده شده در لیست لغو تحریم‌ها رئیس یک معدن اورانیوم است


**حجت الاسلام والمسلمین سعیدی: تحریم های آمریکا تزلزلی در اراده و اندیشه سردار سلیمانی به وجود نخواهد آورد

حجت الاسلام والمسلمین "علی سعیدی" نماینده ولی فقیه در سپاه در حاشیه همایش طرح ولایت که در مجتمع 5 آذر برگزار شد، در پاسخ به سوال  خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اظهارات وندی شرمن مبنی بر تحریم هشت ساله سردار سلیمانی، اظهار داشت: تحریم های آمریکا تزلزلی در اراده و اندیشه سردار سلیمانی به وجود نخواهد آورد و ما از تحریم های آمریکا نمی ترسیم


 آیا سردار


وی ادامه داد: سردار سلیمانی یک چهره محبوب و دارای وجهه بین‌المللی است و غرب تلاش می‌کند تا چهره انقلابیون خط مقدم را مخدوش کند.

**امپریالیسم حامی تروریسم "رجوی" و "تکفیری"


لازم به ذکر است که غرب با ادعای واهی حمایت فرمانده سپاه قدس از تروریسم، او را در لیست سیاه تحریم قرار داده که سردار "قاسم سلیمانی" با تروریسم مبارزه می‌کند، در حالی که امروز امپریالیسم از امثال "مسعود رجوی"، "مریم رجوی"، "عبدالرئوف ریگی"، "ابومحمد جولانی"، "ابوبکر بغدادی"، "بندر بن‌سلطان" و ده‌ها نام دیگر که تروریست‌های به نامی هم هستند، حمایت می‌کند و برای تروریست‌های تکفیری داعش در استان "صلاح‌الدین"، "نینوا" و "دیاله" محموله‌های هوایی تسلیحاتی می‌فرستد
.


آیا سردار



**سردار جوانی: ارسال محموله های تسلیحاتی آمریکا به تروریست‌ها در عراق

سردار سرتیپ "یدالله جوانی" مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حمایت‌های آمریکا از گروه تروریستی داعش عنوان داشت: در "جلولا" و "سعدیه" (استان دیاله عراق و هم‌مرز با مرزهای غربی جمهوری اسلامی ایران) هنگامی که نیروهای مردمی تروریست‌های تکفیری داعش را محاصره کرده بودند؛ آمریکا برای آن‌ها محموله‌های تسلیحاتی هوایی فرستاد که البته سناریوی بازپس‌گیری و شکست در "جلولا" و "سعدیه" برای تروریست‌های داعش اتفاق نیفتاد.

آیا سردار

آیا سردار


البته در گذشته (حدود 7 ماه پیش) هم مسئولان غربی از روی کینه‌ای که داشتند، اهانت‌هایی را به فرمانده سپاه قدس نسبت دادند که آخرین آن‌ها اظهارات اهانت‌آمیز وزیر خارجه کانادا به سردار قاسم سلیمانی بود که با مسئولین ارشد لشکری و کشوری در آن برهه مواجه شد.

**اظهارات اهانت آمیز جان برد

"
جان برد"، وزیر خارجه کانادا در اجلاس منامه با توهین به سردار سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: قاسم سلیمانی نماینده ترور در منطقه، امروز به عنوان قهرمان مبارزه با داعش خود را نشان می‌دهد. 


**
حجت‌الاسلام والمسلمین ذوالنور: غرب به تناسب منافع خود از لفظ تروریسم استفاده می‌کند

حجت‌الاسلام و المسلمین "مجتبی ذوالنور"، مشاور عالی نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه در گفتگو با خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ درباره سخنان گستاخانه وزیر خارجه کانادا درباره سرلشکر سلیمانی فرمانده سپاه قدس انقلاب اسلامی، اظهار داشت: بیان این مطلب تأثیری ندارد و اگر مستکبرین، ایران را تأیید کنند باید شک کنیم.


آیا سردار


وی افزود: هر قدر این مطالب مطرح می‌شود، دلبستگی ملت‌ها به ایران افزایش می‌یابد و در اراده خود مصمم‌تر می‌شویم.


نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تصریح کرد: غربی‌ها به تناسب منافع خود از لفظ تروریسم استفاده می‌کنند و تقابل با تروریسم را تروریسم و حمایت از تروریسم را مقابله با آن می‌دانند.


**سردار کوثری: وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند / فرمانده سپاه قدس به خوبی با تروریسم مبارزه می‌کند

سردار "محمد اسماعیل کوثری" رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی   گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره لفاظی‌ها و اظهارات سخیف وزیر امور خارجه کانادا اظهار داشت: این‌ها خود نمی‌دانند چه کاری انجام می‌دهند و کانادا که خود از ائتلاف 40 کشور بوده چگونه به سردار سلیمانی اتهام تروریست می‌زند و خود نشان از حساب نشده بودن این اظهارات است.

وی افزود: مستکبرین خود نمی‌دانند که چه می‌خواهند و چه می‌گویند و در جریان پیچیدگی‌های منطقه نیستند و وزیر خارجه کانادا نمی‌تواند درباره سردار سلیمانی اظهار نظر کند و فقط ملت‌ها می‌توانند درباره ایشان قضاوت کنند و می‌بینیم که فرمانده سپاه قدس به خوبی در برابر تروریسم ایستادگی کرده است.


آیا سردار                                                                      

رئیس کمیته دفاعی امنیتی مجلس شورای اسلامی با ابراز تأسف از اظهارات سیاست‌مدارانی که ادعای اداره دنیا را دارند، اضافه کرد: این‌ها کشور خود را هم نمی‌توانند اداره کنند.

سردار کوثری در پایان خاطرنشان کرد: اگر واقعاً ائتلاف به اصطلاح ضدداعش قصد مبارزه با داعش را دارد، آمریکا،‌ کانادا،‌ عربستان و رژیم صهیونیستی از داعش حمایت نکنند و نیازی به تشکیل ائتلاف نیست و داعش با حمایت غربی‌ها رشد کرده و حال کانادا به سردار سلیمانی اتهام می‌زند که اصلاً قابل قبول نیست.

 
مطمئناً آمریکایی‌ها همچون چند سال گذشته در برخورد و محدود کردن قاسم سلیمانی با مشکلات جدی مواجه خواهند شد، همچنان که فرمانده سپاه قدس از سال 1999 تاکنون  توطئه‌های آمریکا را نقش برآب کرده که البته این موضوع مورد تاکید رسانه‌های غربی است.

گرچه بر اساس اظهارات وندی شرمن، قاسم سلیمانی به مدت حداقل هشت سال در لیست تحریم‌ها باقی می‌ماند، اما وی مبارزه با تروریست‌های تکفیری و کمک مستشاری به نیروهای مردمی عراق را ادامه خواهد داد؛ لذا تمدید تحریم‌ها ضد فرمانده سپاه قدس خللی درفعالیت های مبارزه با داعش وی نخواهد داشت.

گزارش از محمد زرچینی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۱ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
حاج قاسم چیکار کردی.... وقتی اسمت میاد تن دشمن
میلرزه... تویادگارشهدایی... دعای همت وباقری و باکری...
پشت ته... خداحفظت کنه جوانمرد...یار امام زمان علیه السلام
Iran (Islamic Republic of)
موحدی
۱۶:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۴
خدا حافظ سردار دلیر ایران است.آمریکاییها هیچ غلطی نميتوانند بکنند
-
ایرانی
۲۳:۲۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
خدا قوت سردار همیشه موفق و موئد باشید
-
یونس بحرانی
۱۱:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
دشمن از قاسم می ترسد ولی این واقعیت را به زبان نمی آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
ما به این دلیر مرد افتخار میکنیم خدا یار و یاورش باشه
Iran (Islamic Republic of)
جعفری
۱۰:۵۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
در دفاع ار اسلام وایران همه سردار سلیمانی هستیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد مهدی ملکی
۰۹:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
خدا قوت دلاور،خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
پوریا
۰۹:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
قاسم جان ی ملت هواتو دارن.
چشم حسودات کورررررر
Iran (Islamic Republic of)
عادل
۰۸:۳۱ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
آمریکا و داعش حتی فکر نزدیک شدن به مرزهای ایران را نیز نخواهد کرد زیرا ( همه ما قاسم سلیمانی هستیم )
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۲۲ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
سردار سلیمانی وسلیمانی ها در قلب ایرانیان ومسلمانان قرار دارند جه در لیست تحریم باشند یا نباشند.........
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۰۵:۰۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
سردار بزرک حاج قاسم سلیمانی حامی مستضعفان جهان هست و خاری در چشم دشمنان ایران اسلامی و منطقه و جهان و ملت ایران به سردار خود افتخار میکند و و منتظر دستور امام خامنه ای هست که با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی خانه ظالم را خراب کند.
Iran (Islamic Republic of)
جلال
۰۳:۵۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
باسلام:تازمانیکه سلحشورانی همچون امام خامنه ای حاج قاسم سلیمانی وسربازان گمنام امام زمان (عج)دراین سرزمین هستند هیچ کشوری نمی تواند نگاه چپ به ایران بکند.مرگ برآمریکا مرگ براسرائیل مرگ برداعشیان کافرضداسلام.آمریکا هیچ غلطی نمیتواندبکند.امام خمینی(ره).
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
چاکر سردار سلیمانی نوکرم
Iran (Islamic Republic of)
جهان
۰۰:۴۹ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
توی ایران مثل سردارقاسم خان زیاد داریم......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۴
مثلاحاج قاسم را تحریم کنند چه غلطی میخاهند بکنند.الان ایشان در تحریم بسر میبرند که داعش ازشنیدن اسم مبارکشان بخود میلرزه.نه تنها داعش خود آمریکاییهاواسراعیل از ابهت ایشان هراس دارند.خدا حفظش کنه برای سلامتیش بفرست اون صلوات قشنگه رو
Iran (Islamic Republic of)
مهندس مهدی ازگرگان
۲۳:۴۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
یکی ازعوامل مهم درنشاندن مستکبرین جهان درپای میز مذاکره ایرآن وتوافقشان قدرت ایرآن در صحنه بین الملل است بخصوص دریمن وسوریه وعراق. است ونقش بسیارمهم افتخارآتقلآب اسلامی سردار سلیمآنی است.خدا قوت سردار
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
درود بر فرمانده شجاع ما
سردار سلیمانی
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد جلالی
۲۳:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
خسته نباشی مرد دلیر و زحمت کش باوجود چندین نفر از امثال حاج قاسم پرچم ما ایرانیا همیشه بالاست و بالا تر قرار میگرد


تازنده ایم رزمنده ایم
Iran (Islamic Republic of)
امیررضا
۲۳:۰۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
سردار سلیمانی: داعش کوچکتر از آن است که در میدان رزم لباس جنگی بپوشم.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۲۲:۳۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
درود بررزمندگان اسلام ناب محمدي وولايت مداري علي وآل علي (ع)
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۲۲:۰۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
ماشالله سردار همیشه چشات و نگاهت باعث ترس دشمناس ما با یاری خدا و کسانی مثل شما و سید علی خامنه ای همیشه در امنیتیم.خسته نباشی سردار
Iran (Islamic Republic of)
يوسف
۲۱:۳۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
شير مرد ايران زنده باشى قاسم جان
United States of America
شاهین
۲۱:۲۱ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
نه اقا جان امریکایی ها سردار سلیمانی را بهتر از ما میشناسند داستان اینجاست که غرب خود را به خریت میزند
آخرین اخبار