اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛

عصبانیت بلوکات از ترافیک/ تبلیغ عجیب بهنوش بختیاری/ تولد سید حسن خمینی/ اعتراف پرستو صالحی به سنش

بسته اینستاگردی امروز به صفحات هنرمندان،چهره ها و مسئولین در چند ساعت گذشته پرداخته است.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با توجه به رواج  استفاده از شبکه های اجتماعی در سراسر دنیا و تب داغ این نرم افزارها در ایران هنرمندان، ورزشکاران و مسئولین هم از این امر مستثنی نیستند و حضور چشمگیری در فضای مجازی به خصوص اینستاگرام دارند.

اینستاگردی باشگاه خبرنگاران جوان در این گزارش قصد دارد تا شما را در جریان فعالیت های ساعات گذشته چهره های آشنای کشورمان در اینستاگرام قرار دهد.



دکتر پزشکیان نماینده مجلس که فعالیت قابل توجهی در اینستاگرام دارند این بار در فضای مجازی یادی از یاران دوران دفاع مقدس خود کرده است.

شادی ارواح طیبه شهدا و امام شهدا صلوات



صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری که تقریبا تبدیل به یک صفحه تبلیغاتی شده است تا یک صفحه شخصی، از ترفند جالبی برای تبلیغ مجله استفاده کرده است.

ممنون از عکسای سلفی فراوان شما با مجله ما...


عبدالله اسکندری گریمور چیره دست کشورمان هم در پستی هم ارادت خود به استاد اکبر عبدی را ابراز کرده و هم به این بهانه آثار هنری خود بر چهره این هنرمند بزرگوار را به نمایش گذاشته است.


دوست داشتنی ترین بازیگر سینمای ایران زمین استاد اکبر عبدی


حجت الاسلام مرتضی زائری در صفحه شخصی اینستاگرامش مخاطبان را در جریان گپ و گفت خود با یک کشیک سابق کاتولیک که اکنون از مریدان اهل بیت هستند گذاشته است.




دكتر ميشال كعدي نويسنده و شاعر مسيحي با شور وشوق از سفرش به كربلا و نجف تعريف مي كند و مي گويد : فضاي روحاني كربلا خيلي در من اثر گذاشت اما راستش را بخواهي در نجف انس بيشتري داشتم ! احساس مي كردم من با امام علي سابقه و آشنايي دارم و از او هستم ! اين عاشق دلباخته شاه نجف در جواني كشيش بوده و به توصيه و اصرار پدرش موضوع رساله دكتري اش را در واتيكان براي امام علي عليه السلام قرار داده و مطالب بسيار ناب و منحصر به فردي را از مستندات تاريخي پيرامون مظلوميت حضرت گردآوري و تحليل كرده هر چند كه به دليل ملاحظات نتوانسته بخش عمده متن فرانسوي را به عربي ترجمه كند. دو سه سال قبل او كتابي در باره امام سجاد عليه السلام منتشر كرد و سپس به تأليف كتابي در مورد حضرت صديقه طاهره سلام الله عليها و تحليل خطبه فدكيه و ... مشغول شد. امروز مي گفت : حالا هم دارم كتاب امام حسين را آماده مي كنم و به برخي نكات و مطالب تازه يافته خود اشاره مي كرد از جمله عبارتي كه از يك پاپ قديمي كليساي كاتوليك نقل كرد : " اگر شيعه بودم حسين را مي پرستيدم ! " ياد حرف مرحوم حاج آقامجتبى تهراني رضوان الله عليه افتادم كه يكبار در اوج ارتقاي روحاني و صفاي معنوي خود فرمود : اگر قرار بود العياذبالله جز خدا كسي را بپرستم حسين عليه السلام را مي پرستيدم "! ...


مرتضی اشراقی نوه امام خمینی (ره) که ارادت ویژه ای به سید حسن خمینی دارد از اینستاگرامش تبریک تولد خود را به گوش سید حسن رسانده است.


تا بوى زلف يار در آبادى من است
هر لب كه خنده اى كند از شادى من است

امروز روز تولد مردى است از تبار خمينى كبير كه به حق پرچمدار بيت امام شده است . شخصيت بى همتايى كه در تمامى كمالات از فقه و اصول تا فلسفه و علوم جديد گوى سبقت ، از همگان ربوده . 
معلم اخلاقى كه مدافع حريم نظرى و عملى امام باشد و در اين راه نه از سنگ اندازيها كنار مى كشد و نه به تمجيدها دل خوش مى كند.
صميمانه اين روز مبارك را به ايشان و تمامى دوستداران انديشه و مكتب حضرت امام ، تبريك مى گويم .


عمو پورنگ هم با این پست خواسته تا روز تولدش را به طرفدارانش یاد آوری کند و به جای اینکه روز تولدش هدیه بگیرد به دوستدارنش هدیه ای هم داده است.




شب تولدت باشه و قرار شه 
صورتت سیاه و کبود بشه 
یعنی بهتر از این نميشد 
بیخیال.. مطمئنم وقتی این سکانس رو ببینید کلی میخندید 
اینم هدیه من به شما دوستداران ِ عزیزم..


یک عکس یهویی از سلفی فرزاد حسنی و مهدی یغمایی در جای همیشگی او یعنی استودیو رادیو جوان در صفحه فرزاد حسنی به اشتراک گذاشته شد.


یهویی :))

زمانش و درست اطلاع ندارم..!


ستاره اسکندری هم صفحه اینستاگرامش را جایی برای اطلاع رسانی در خصوص تئاتر های در حال اکرانش قرار داده است.



نشست خبرى :بكشنبه ٤ مرداد  ساعت١٩/٤٥ فروش بليط در سايت ...


خانم پرستو صالحی هم به بهانه نماش زیر آسمان شهر 2 در شبکه آی فیلم پیش دستی کرده و خودش به بالا رفتن سنش اعتراف کرده تا از بقیه حرفی نشنود.


سلام صبحتون به خير از ديشب سريال زير آسمان شهر دو بعد از ١٥ سال داره از شبكه سراسري آي فيلم پخش ميشه ... پي نوشت: دوستان من خودم مي دونم تغيير كردم خودم مي دونم پير شدم خودم مي دونم داغونم خودم همه چيو مي دونم سنم تغيير كرده خب گفتم كه زحمت نكشين يادآوري كنين و براي عده ي ديگه اي از دوستان كه اصولا دقت نمي كنن عرض مي كنم من عمل زيبايي نكردم فقط تزريق ژل لب اونم پشيمونم مثل ... حالا مي خواين شروع كنيد و كامنت بزاريد قبل عمل بعد عمل و .... خود دانيد فقط خواستم بدونين كه انقدر رك و صادق هستم كه پاي هركاري كنم بمونم، اينهمه بازيگراي خارجي عمل ميكنن ولي چون مرغ همسايه از ابتدا در ايران غاز بوده اونارو اورجينال مي بينن دوستان، البته تبحر ميك آپ آرتيستاشون هست بيشتر و كيفيت نورپردازي و تصوير و طراحي لباس و .... به هرحال علي يارتون



لیلا بلوکات هم با اشتراک گذاشتن این عکس خواسته تا شدت عصبانیتش از ترافیک را به گوش همگان برساند تا شاید کسی پیدا شد و فکری برای این معضل کرد.



سلام صبح بخير... ليلا عصباني از ترافيك 


گزارش:هانیه میرزاهدایتی


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Seychelles
امین
۱۹:۴۰ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
خیلی خوب بود باز هم بزارین
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۱۸:۱۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
بابا این پیج فرزاد حسنی نیست فرزاد حسنی اصلا پیج نداره همشون مال مخاطباشه
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۱۶:۲۸ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
بهنوش بختیازی که واقعا شورش در اورده همه چی تبلیغ میکنه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۵:۵۵ ۰۱ مرداد ۱۳۹۴
خیلی جالب بود...
آخرین اخبار