اردیبهشت ماه امسال و برای پالایش؛

٥٢ میلیون بشکه نفت خام به ٩ پالایشگاه کشور ارسال شد

شرکت‌های پالایش نفت کشور اردیبهشت ماه امسال به طور میانگین روزانه یک میلیون و ٧٠٠ هزار بشکه یا در مجموع بیش از ٥٢ میلیون بشکه نفت خام دریافت کردند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بنابر اعلام مدیریت برنامه‌ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، ٩ پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه روزانه یک میلیون و ٦٩٩ هزار و ٣٤ بشکه نفت خام دریافت کردند به طوری که مجموع آن به ٥٢ میلیون و ٦٧٠ هزار و ٥٤ بشکه رسید.
 
برپایه این گزارش، میعانات گازی دریافتی به وسیله پالایشگاه‌های نفت کشور نیز در این دوره زمانی (اردیبهشت ماه امسال) ٣٤ هزار و ٧٨٢ بشکه در روز بوده است.
 
با این احتساب، مجموع دریافت میعانات گازی ٣١ روز دوم امسال به یک میلیون و ٧٨ هزار و ٢٤٢ بشکه رسید.
 
این گزارش همچنین نشان می‌دهد، که نفت خام پالایش شده ٩ پالایشگاه نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و ٦٤٦ هزار و ٨٠٦ بشکه بوده است.
 
در این بازه زمانی، پالایشگاه‌های اصفهان و تبریز در مجموع روزانه ١٥ میلیون و ١٧٩ هزار بشکه نفتای سنگین دریافتی پالایش کرده‌اند.
 
پالایشگاه‌های تهران و اصفهان نیز در اردیبشهت ماه امسال روزانه ٢ هزار و ٢٢٠ بشکه مواد دریافتی را پالایش کرده‌اند.
 
برپایه گزارش مدیریت برنامه ریزی تلفیقی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران، مجموع نفت خام و دیگر مواد دریافتی پالایش شده در پالایشگاههای نفت کشور در اردیبهشت ماه امسال، روزانه یک میلیون و  ٦٦٤ هزار و ٢٠٦ بشکه بوده است.
 
آبادان، تهران، اصفهان، تبریز، شیراز، کرمانشاه، لاوان، امام خمینی (ره) شازند و بندر عباس، ٩ پالایشگاه کشور هستند که نفت خام و فرآورده‌های نفتی در آنها پالایش می‌شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار