طالبی:

برخی مسئولان ریشه فساد را آبیاری کرده‌اند

بازیکن سابق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز معتقد است فساد در فوتبال ایران زیاد شده است و مسئولان ریشه فساد را آبیاری کرده‌اند.

برخی مسئولان ریشه فساد را آبیاری کرده‌اندفرشید طالبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیتش برای بازگشت به لیگ برتر اظهار کرد: متاسفانه به خاطر مسائل شخصی یک سال از میادین به دور بودم اما توانستم با تمرینات منظم آمادگی خود را برای حضور در لیگ برتر حفظ کنم.
 
وی در خصوص ماندن در فوتبال ادامه داد:به هر قیمتی حاضر نیستم به فوتبال باز گردم و معتقدم باشگاه‌ها برای بازگشت بازیکنان قدیمی بهتر است همکاری بیشتری با بازیکنان داشته باشند.
 
بازیکن اسبق تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در خصوص مذاکراتش با این تیم گفت: چندین بار به طور غیر مستقیم با باشگاه صحبت‌هایی را کرده ام و  تا زمانی که مطالباتم را پرداخت نکنند به تبریز باز نخواهم گشت.
 
طالبی در مورد لغو دستورالعمل باشگاه های بدهکار که از سوی سازمان لیگ صادر شده بود بیان کرد:این تهدیدها غیر قابل باور است اگر باشگاهی متخلف است باید کمیته انضباطی و همانند فیفا با این مسائل برخورد کند و مسئولین فدراسیون فوتبال باید قاطع تر عمل کنند.
 
وی در ادامه در مورد وجود دلال ها در فوتبال ایران ابراز داشت: فساد در فوتبال ایران ریشه کرده است و آقایان آن را آبیاری کرده‌اند این فساد تا جایی پیش رفته است که برخی دلال های غیر فوتبالی تیم ها را می بندند در اصل با وجود ایجنت در فوتبال مخالف نیستم اما این عمل باید در چارچوب رسمی و قانونی باشد.
 
فرشید طالبی در پایان با انتقاد از پیشکسوتان فوتبال خاطر نشان کرد: فوتبال ایران تغییر کرده است و اگر همین پیشکسوتان منتقد در این دوره فوتبال بازی می کردند قطعا قراردادهای میلیاردی می بستند. 

 
انتهای پیام/
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار