سمنان؛

68 هزار تن گندم خوراکی از کشاورزان استان سمنان خریداری شد

این مقدار گندم توسط ۳۰ مرکز متعلق به شرکت غله و مراکز خرید سازمان تعاون روستایی که به‌ عنوان مباشر در استان عمل می‌کنند، خریداری شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید گندم خوراکی مازاد بر نیاز کشاورزان بیشتر از تعهد استان خبر داد و گفت: تاکنون ۶۸ هزار و ۳۱۲ تن گندم خوراکی از کشاورزان استان خریداری شده است.

محمدباقر منوچهری ضمن بیان اینکه از ابتدای کار خرید گندم در استان سمنان تاکنون ۶۸ هزار و ۳۱۲ تن گندم خوراکی از کشاورزان استان خریداری شده است، ادامه داد: تعهد استان در خرید گندم خوراکی مازاد بر نیاز کشاورزان، ۶۸ هزار تن است.

 وی با اشاره به اینکه کار برداشت محصول گندم از مزارع زیر کشت در مناطق شرق و سردسیر استان سمنان رو به پایان است، افزود: این مقدار گندم توسط ۳۰ مرکز متعلق به شرکت غله و مراکز خرید سازمان تعاون روستایی که به‌ عنوان مباشر در استان عمل می‌کنند، خریداری شده است.

مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی استان سمنان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به میزان خرید گندم، شهرستان میامی با بیش از ۲۵ هزار تن، شاهرود و گرمسار هر کدام با حدود ۱۲ هزار تن و دامغان با بیش از هشت هزار تن بیشترین میزان گندم را خریداری کرده‌اند و کار خرید همچنان ادامه دارد.  

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.