تذکر شاکری به حکیمی پور:

حساسیت نبض توافق نامه در پارلمان شهری

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر گفت:‌ شهرداری تهران برای حمایت از مد و برند ایرانی – اسلامی ورود کند تا شاهد ترویج لباسی بر اساس موازین ایرانی و اسلامی باشیم.

حساسیت نبض توافق نامه در پارلمان شهریبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر ضمن پاسخ به حکیمی پور در خصوص تذکر آئین نامه‌ای، اظهار کرد: تذکرات خارج از وظایف تعریف شده اعضای شورا متوجه تمامی اعضا است و تمامی اعضای شورا حداقل یکبار این کار را انجام داده‌اند.

وی افزود: تذکر اولم در ارتباط با مصوبه سال 86 در خصوص مصوبه شهرداری تهران به پیوست‌های مطالعاتی، زیستی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی است که بنا بود این مطالعات با رعایت زمان دو ماهه ارائه شود که متاسفانه از آن زمان تا کنون روی زمین مانده و نه تنها دغدغه شورای چهارم نیست، بلکه از سال 86 تا الان مورد توجه قرار گرفته که انتظار داریم به این مسئله توجه شود.

شاکری در تذکر دوم خود به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص لباس ملی اشاره کرد و گفت: باید به نقش شهرداری تهران در خصوص برند و لباس مد ایرانی – اسلامی توجه ویژه داشته باشیم و شهرداری می‌تواند در این خصوص ورود کند و از مردم درخواست کند تا طرح‌های خلاق خود را برای لباس ایرانی – اسلامی ارائه کنند که با داوری وزارت ارشاد به سمت و سوی برند و مد لباس اسلامی – ایرانی حرکت کنیم و البته آنچه که مهم است، عدم توقف در این مسیر است.

وی افزود:شهرداری تهران می‌تواند از این برند و مد ایرانی – اسلامی حمایت کند و یک سوم قیمت عرضه شود تا بتوانیم در این خصوص موفق عمل کنیم.

شاکری در ادامه جلسه علنی و خطاب به حکیمی پور، اظهار کرد: نبض توافق نامه در مجلس شورای اسلامی، پارلمان شهری و تمام کشور در حال تپیدن است.

وی افزود: ملت ایران جنگل هشت ساله را پشت سر گذاشته و باید دقت نظر داشته باشیم که این توافق نامه با کشورهایی بسته شده که دشمن ایران بود‌ه‌اند و البته انتظار می‌رود که تمام مردم و مسئولان از جمله مجلس و حتی اعضای شورای شهر نیز به این امر توجه کنند.

وی با اشاره به این توافق نامه تصریح کرد:‌ آنچه که بین ایران و کشورهای مقابل امضا شده، این است که اگر تعهدات ایران بر اساس راستی آزمایی آژانس مورد تایید قرار بگیرد، تحریم‌ها برداشته می‌شود که متاسفانه این امر نشان از آن دارد که باید دقت لازم را هم به مردم و مسئولان در این زمینه داشته باشیم تا به سمت و سوی مطلوبی حرکت کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: اا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار