شهرکرد؛

لایحه تفکیک حوزه جوانان از ورزش در دست بررسی است

وزیر ورزش و جوانان درخصوص تفکیک وزارت ورزش و جوانان گفت: طبق نظر شورای راهبردی جوانان و بر اساس لایحه ای که برای بررسی به دولت تقدیم شده، بخش جوانان باید از این وزارتخانه تفکیک شود.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛محمود گودرزی در سفر یک روزه به استان چهارمحال و بختیاری، با بیان این مطلب افزود: وزارت ورزش و جوانان لایحه تکفیک حوزه جوانان از ورزش را در دست پیگیری دارد که در حال بررسی در دولت است و در صورت تأیید به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارجاع می شود.

وی گفت: هم اکنون ادغام حوزه جوانان و ورزش در قالب وزارت ورزش و جوانان مصوب مجلس شورای اسلامی است که عمر چندانی هم از آن نگذشته و باید در یک فرایند زمانی، مورد ارزیابی قرار گیرد.

گودرزی با اشاره به حجم بالای کار در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: بررسی لایحه تفکیک حوزه جوان از ورزش نیازمند فرصت زمانی حداقل یک ساله می باشد.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه ارتقاء حوزه جوانان به وزارتخانه، برخورداری کافی از اعتبارات را به دنبال دارد، افزود: هم اکنون اعتبارات حوزه جوانان این وزارتخانه 75 میلیارد ریال و بسیار ناچیز است.

وی با اشاره به طرح موضوع و قول مساعد دولت، ابراز امیدواری کرد: کمبود اعتبارات در این زمینه به زودی برطرف شود.

گودرزی با اشاره به اهمیت اشتغال جوانان خاطرنشان کرد: دستگاه های مختلفی در این حوزه فعالیت می کنند و وزارت ورزش و جوانان نقش هماهنگ کننده را دارد.

وزیر ورزش و جوانان برای شرکت در آیین افتتاحیه نخستین همایش سراسری مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان به استان چهارمحال و بختیاری سفر کرد.

همایش سراسری مسئولان امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با هدف دستیابی به اهداف عالی بر اساس سند چشم انداز و رویکرد جدید وزارتخانه ورزش و جوانان برای نقش آفرینی و جامع نگری در مسائل روز جوانان، و توانمند سازی و همگرایی کارشناسان و معاونین جوانان استان ها به عنوان موثران فرهنگی کشور، تا 9 مردادماه جاری به مدت 3 روز در مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب چغاخور شهرستان بروجن ادامه دارد.

برگزاری کارگاه های تخصصی در رابطه با امور و مسائل روز در حوزه جوانان، از برنامه های جانبی این همایش است.

مجموعه فرهنگی آموزشی آفتاب در حاشیه تالاب بین المللی چغاخور، در فاصله 40 کیلومتری غرب شهر بروجن و 60 کیلومتری جنوب شهرکرد، مرکز استان چهارمحال و بختیاری واقع شده است.

انتهای پیام/پ

برچسب ها: جوانان ، ورزش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.