بیرجند ؛

سرمایه گذاری بنیاد برکت در طرحهای اقتصادی خراسان جنوبی

بنیاد برکت امسال، هزار و 500 میلیارد تومان در طرحهای اقتصادی کشور سرمایه گذاری می کند.

 به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ؛مدیر عامل بنیاد برکت امروز در جمع رؤسای شوراهای اسلامی خراسان جنوبی در بیرجند گفت: با توجه به نیاز مناطق محروم به اجرای طرحهای ارآفرینی،این سرمایه گذاری ممکن است تا 20 درصد افزایش یابد.

 نوروزی با اشاره به اجرای هزار و 700 طرح عمرانی با سرمایه گذاری 4 هزار و 100 میلیارد تومانی از سوی بنیاد برکت در کشور افزود : از این تعداد طرح 450 مدرسه و 300 مسجد ساخته شده و 250 مدرسه دیگر نیز در حال ساخت است.

وی گفت: بنیاد برکت امسال 110 میلیارد تومان در طرحهای اقتصادی و کار آفرینی خراسان جنوبی سرمایه گذاری می کند.

مدیر عامل بنیاد برکت از سرمایه گذاری 500 میلیارد تومانی این بنیاد تا کنون در خراسان جنوبی خبر داد و افزود:از این میزان 300 میلیارد تومان برای تکمیل مجتمع فولاد قاین و 200میلیارد تومان دیگر نیز برای اجرای طرحهای اقتصادی سرمایه گذاری شده است .

آقای نوروزی گفت: تا کنون 10 طرح اقتصادی با مشارکت بنیاد برکت و با هزینه 170 میلیارد تومان اجرا شده که ساخت 12 مدرسه، 10 مسجد و تکمیل بیمارستان شهرستان فردوس از جمله این رحهاست.

وی افزود : 10 مدرسه دیگر هم با مشارکت بنیاد برکت در خراسان جنوبی در حال ساخت است.

مدیر عامل بنیاد برکت درباره گفت :بنیاد برکت در آن دسته از طرحهای اقتصادی سرمایه گذاری می کند که حداقل 3 و حداکثر 30 میلیارد تومان سرمایه نیاز دارند چرا که مشارکت در طرحهای زیر 3 میلیارد تومان تضمینی برای تولید و اشتغال پایدار ندارد.

انتهای پیام/گ




برچسب ها: کمک ، برکت ، بیرجند ، خراسان ، جنوبی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.