باشگاه خبرنگاران بررسی کرد؛

روایتی از ماجرای جنجالی "خانم دکتر "در بیمارستان ولی عصر ممسنی

عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح باعث می شود وی فرمان انتقال به کلانتری دکتر رزمجویی را صادر و تنها جراح این شهرستان در مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به کلانتری منتقل شود، اتفاقی که جامعه پزشکی کشورمان را بسیار متاثر کرد و شایعه سازان را بیکار نگذاشت.

به گزارش خبرنگار دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در روز یکشنبه (4 /5 94)، بیماری در یک نزاع خانوادگی به علت ضربه چاقو به قفسه سینه اش به بیمارستان ممسنی استان فارس منتقل می‌شود با خانم دکتر فروغ رزمجویی جراح بیمارستان تماس گرفته شده و وی بلافاصله بر بالین بیمار حاضر و اقدامات درمانی لازم را انجام می‌دهد.

وی پس از آن در ایستگاه پرستاری مشغول نوشتن پرونده بیمار بوده که بازپرس پرونده وارد اورژانس می‌شود و اظهار می‌کند بیمار بدحال است و جراح باید بالای سر بیمار باشد.

دکتر رزمجویی به بازپرس اطمینان می‌دهد که اقدامات لازم برای این بیمار انجام شده است، وقتی توضیحات دکتر رزمجویی وی را قانع نمی‌کند و این پزشک از بازپرس می خواهد در امور درمان بیمار دخالت نکند، عدم اجرای دستور بازپرس توسط جراح باعث می شود وی فرمان انتقال دکتر رزمجویی را صادر و تنها جراح این شهرستان در مقابل دیدگان بیماران و پرسنل بیمارستان با دستبند به کلانتری  منتقل شود.

به گفته ی منابع بیمارستانی وی تا 12 شب در کلانتری بوده و پس از آن به شرط مراجعه در روز بعد آزاد می‌شود، این اتفاق باعث واکنش بسیاری از پرسنل سلامت استان فارس در فضای مجازی گردیده است و عده‌ای از پزشکان دیروز در اعتراض به این امر گرد هم آمدند و بدینوسیله اعتراض خود را ابراز داشتند.

دو روایت از بازداشت جنجالی خانم دکتر بیمارستان ممسنی

به  دنبال این اتفاق جمعی از پزشکان استان فارس در نامه‌ای به ریاست کل دادگستری استان ضمن اعلام انزجار از برخوردی که با پزشک بیمارستان ولیعصر ممسنی شده تاکید کرده اند:در صورت عدم برخورد قاطع با این حادثه این موضوع می تواند  منجر به شروع رویه‌ای ناصواب شود و خواستار پیگیری موضوع توسط مراجع قضایی و انتظامی شده‌اند، همچنین شورای تامین شهرستان ممسنی نیز در این زمینه تشکیل جلسه داد.

محمد هادی ایمانیه رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در اینباره اظهار کرد: بخش زیادی از این رویداد حاصل شتابزدگی و تصمیم گیری عجولانه است، بیمارستانها و مراکز درمانی همواره در معرض مراجعه بیماران مختلف قرار دارند و عموما فضایی آمیخته با مسایل و چالش هایی است که باید در برخوردهای اولیه این موارد را در نظر بگیریم.

وی ادامه داد: پزشکان و کادر بیمارستانی با تحمل چالش ها، می کوشند بهترین خدمات را ارائه دهند از این رو هر کسی که به بیمارستان مراجعه کند ولو اینکه برای انجام وظیفه قانونی خود مراجعه کرده باشد باید این شرایط را در نظر بگیرد.

ایمانیه ادامه داد: جراح بیمارستان نورآباد وظیفه خود می دانست که در کمترین زمان ممکن کار بالینی لازم را برای مجروح انجام دهد اما این موارد متاسفانه در بازجویی ها لحاظ نشده است.


دو روایت از بازداشت جنجالی خانم دکتر بیمارستان ممسنی

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: انتظار داشتیم مسئولان قضایی شهرستان ممسنی در این واقعه با در نظر گرفتن شرایط بیمار و پزشک جراح به بازجویی خود ادامه می دادند و با هماهنگی بیشتری با رئیس بیمارستان یا رئیس شبکه بهداشتی درمانی این شهرستان، وارد بیمارستان می شدند اما این عدم هماهنگی ها و شتابزدگی ها در نهایت منجر به بروز رخدادهای ناخوشایند شد.

وی اضافه کرد: این طبیعی است که پزشک جراح یا کادر درمانی در نگاه اول بازپرس یا ضابط قضایی را نشناسد و مانع از ورود او به بیمارستان یا کار وی شود اما اگر هماهنگی لازم با مسئولان بیمارستان انجام شده بود شاهد این رخدادها نبودیم.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز ادامه داد: جراح بیمارستان نورآباد در شرایطی به پرسش های بازپرس پاسخ می داد که در حال درمان مجروح بود و طبیعی است که در این شرایط نمی‌توان هر درخواستی را اجابت کرد و جراح باید با سرعت عمل در خدمت بیمار و مجروح باشد.

وی افزود: صدور حکم جلب پزشک جراح و اقدامات قضایی که در این زمینه صورت گرفت نیز متاسفانه ناشی از شتابزدگی بوده است و این روند می توانست با هماهنگی، به نحو بهتری انجام می شد.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز، تمام مسائلی که درباره سیلی زدن و ضرب و جرح پزشک مطرح شده را شایعه خواند و تاکید کرد:  فروغ رزمجویی، از ساعت5 تا 7 بعد از ظهر را در پاسگاه نورآباد بود، از آن‌جا هم به دادگستری نورآباد منتقل شد و دو تا سه ساعت آن‌جا ماند، درنهایت هم با پیگیری‌های ما همان شب آزاد شد. روز بعد هم با صحبت‌هایی که با مدیرکل دادگستری کردیم و رفت‌وآمدهایی که داشتیم، فعلا ماجرا را خاتمه دادیم. هر چند که درنهایت نتوانستیم با آنها به تفاهم برسیم.»

وی با بیان این‌که رزمجویی، هم اکنون در بیمارستان، مشغول به کار است و حال بیمار مصدوم رو به بهبود است، گفت:  ما از مدیرکل دادگستری استان درخواست کردیم تا این موضوع را رسیدگی کنند و با بازپرس خاطی برخورد کنند.

ایمانیه  از سفر رئیس سازمان نظام پزشکی کشور به شیراز خبر داد و گفت: دکتر زالی  به شیراز می‌آید تا به این پرونده رسیدگی کند.»

در همین راستا حسین‌علی شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی نیز در نامه‌ای به آیت‌الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه خواستار برخورد جدی با عاملان حادثه بیمارستان نورآباد ممسنی و رسیدگی به این امر غیر اصولی پزشک جراح عمومی این بیمارستان شد.

پیام اینستاگرامی وزیر بهداشت برای خانم جراح

وزیر بهداشت در پیامی در اینستاگرام هم از خدمات جراح فعال در بیمارستان‌ ممسنی تشکر کرد و نوشت: « روز یکشنبه که همراه رئیس‌جمهوری در سفر کردستان بودم، خبری به دستم رسید درباره یکی از همکاران عزیزمان هنگام انجام وظیفه در شهرستان ممسنی. سپردم درباره موضوع تحقیق کنند.

روز دوشنبه گزارش دادند که دکتر فروغ رزمجویی، متخصص جراح عمومی در بیمارستان ولی‌عصر نورآباد ممسنی، چون دستورات بازپرس پرونده در مورد خانم چاقو خورده در یک نزاع خانوادگی را اجرا نکرده، مورد عتاب قرار گرفته و درنهایت برای چند ساعت  به کلانتری منتقل شده است. البته با دخالت ریاست دانشگاه، مسأله حل‌وفصل شده و گویا رئیس دادگستری استان هم دستور رسیدگی و برخورد لازم با این اقدام را صادر کرده است.

 این اتفاق تاسف‌بار است و همه ما باید برای پیشگیری از تکرار آن آستین همت بالا بزنیم به اقدام دکتر رزمجویی افتخار می‌کنیم که چون سایر همکاران ما در سخت‌ترین شرایط و با وجود همه ناملایمات در انجام وظیفه خود ذره‌ای کوتاهی نمی‌کنند.»


همچنین  هاشمی در پی  این امر غیراصولی در گفت وگوی تلفنی با رئیس قوه قضائیه خواهان برخورد جدی و پیگیری حقوقی با خاطیان این اقدام شد و نامه ای را نیز در این خصوص خطاب به آملی لاریجانی ارسال کرد.

دو روایت از بازداشت جنجالی خانم دکتر بیمارستان ممسنی

سیدحسن قاضی زاده هاشمی علاوه بر گفت وگوی تلفنی، در نامه ای ضمن تشکر از توجه رئیس قوه قضائیه به حوزه سلامت، با ابراز تاسف از برخورد غیرحرفه ای مقام قضایی که با ادعای اجرای قانون، اقدام به دستگیری غیرقانونی پزشک جراح کرده بود، این اقدام را خلاف قانون برشمرده و خواهان برخورد جدی قضایی با مامور خاطی شد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: مامور خاطی به منظور اجرای انجام فرآیند بازپرسی از بیمار مصدوم وارد بیمارستان شده و حین انجام ارائه اقدامات درمانی اورژانس توسط پزشک معالج به بیمار ضمن جلوگیری از ادامه انجام فعالیت پزشک در جهت مداوای بیمار، اقدام به دستگیری همکار خانم جراح عمومی کرده است.

هاشمی ادامه داد: این در حالیست که پزشک جراح تنها براساس رسالت حرفه ای خود در برابر اقدام غیرحرفه ای و غیراخلاقی مامور مورد نظر، مقاومت کرده بود و این گونه مورد بی احترامی قرار گرفت.

وزیر بهداشت یادآورشد: این پزشک در شرایطی دستگیر شده است که مرکز درمانی مورد اشاره و چندین بیمار بدحال دیگر به حضور پزشک بسیار نیازمند بودند، حال آنکه وی ناچار به ترک محل کار شده است؛ شرایط دستگیری پزشک با دستبند آثار بسیار بد و نامطلوبی در محیط بیمارستان و دیگر مراکز درمانی کشور به جا گذاشته است.

اکنون که حرارت و التهابات اولیه این ماجرا فرو نشسته ، دست قانون در رسیدگی دقیق به این مسائل بیش از هر زمان باز است تا احیانا تکرار مسائلی از این دست خستگی را بر دوش خادمان این سرزمین باقی نگذارد.

گزارش از سمانه حسن خانی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۴
در انتظار بررسی: ۲۹
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۳۸ ۰۳ آذر ۱۴۰۰
خیلی کار خوبی کرد پزشک باید بالای سر بیمار باشد دادستان حمایت کرده از بیمار بعضی از پزشکان انگار از دهن فیل افتادن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
اینطور بازپرسی که به یک پزشک درحین انجام خدمت دستبند بزنه باید اخراج بکنن...چون پزشک اقدامات اولیه را برای بیمار انجام داده آخه پازپرس در مورد پزشکی چی می‌دونه..بعدش تو کدام قانون نوشته یک پزشک خانم را دستبند بزنی ببری و بیمارستان را بدون پزشک بزاری آنهم تو این وضعیت...این پازپرس قانون بلد نبوده فقط عغده ای برخورد کرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۷ ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
من اگه جای پزشک بودم یک ثانیه هم دیگه کار نمی‌کردم میرفتم خونه
Iran (Islamic Republic of)
م
۱۲:۳۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۷
پزشکا اصلا به بیمارا رسیدگی نمیکنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناری
۱۶:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
دم این بازپرس گرم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۶:۱۱ ۰۵ دی ۱۳۹۶
بلکه پزشکان بفهمند که کسی هم هست که جواب عدم اهمیت به بیمار و بدرفتاری انها را بدهد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۶
کارش پزشک درست بود، بالاخره چیشد ؟ چرا پیگیری نمیکنید!!!؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۴ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
منم این خبرو الان تو تلگرام دیدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۹ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
به کجا رسید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۱۵ آذر ۱۳۹۶
هر کس تو چیزی که تخصص داره دخالت کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۴ آذر ۱۳۹۶
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۴ ۱۳ آذر ۱۳۹۶
الهی کار هیچ آدمی به دکترا نیوفته
United States of America
رضا
۱۹:۳۲ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
اخرش چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۰ ۱۲ آذر ۱۳۹۶
چی میشه گفت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۰۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
سلیمانی ازاورمیه
۱۹:۵۹ ۱۰ آذر ۱۳۹۶
1- بازپرس طبق قانون حق نداشته قبل از هماهنگی با مسئول بیمارستان درداخل محیط وزارتخانه ای دیگر دکتررا بازجوئی یا دستوردهد 2- ضرب شتم ودستبند کارمجرمانه وهتک حرمت ازجرایم بازپرس است ....
از اینا بگذریم امسال 1396 است بازم این خبر بولد شده لطفا ازنتیجه پرونده بگید بالاخره کی مجرم شناخته شد
United Arab Emirates
ناشناس
۰۸:۴۸ ۰۹ آذر ۱۳۹۶
همه وظایف خودشان را انجام داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۱ ۰۸ آذر ۱۳۹۶
همه وظایف خودشان را انجام داده اند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۹ آبان ۱۳۹۶
آفرین بر این پزشک
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۵:۳۸ ۱۲ آبان ۱۳۹۶
ممنون
Iran (Islamic Republic of)
aaa
۲۱:۳۷ ۱۳ مهر ۱۳۹۶
در عین اینکه عمل انجان مشده در خصوص خانم دکتر نوعی ظلم بوده اما جامعه پزشکی هم در حق منشی های خود ظلم می کنند و باید به ظلم ایشان هم رسیدگی بشود
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۵:۲۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۶
فرض کنیم پزشکا هم به خاطر پول کار میکنن.شماها خودتون تو هر شغلی که هستین به خاطر چی کار میکنین؟؟پزشکی که برای دوساعت عمل جراحی انقدر هزارتومن پول میگیره برای همین عمل بیست سال و دوساعت زحمت کشیده شما نبودید که ببینید...پس نوش جونش.
France
ناشناس
۱۶:۳۰ ۰۴ مهر ۱۳۹۶
خوش به حال این پزشکان که این قدر طرفدار دارن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان
۱۵:۰۳ ۲۱ شهريور ۱۳۹۶
چراید
Iran (Islamic Republic of)
پرستار
۰۰:۲۷ ۰۱ شهريور ۱۳۹۶
واقعا جای تاسف داره آدم شرمش میاد
آقای بازپرس اون خانم یک پزشکه میفهمی پزشک حتی اگه متهم هم باشه بازم کارش درمان بیماره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۲۱ مرداد ۱۳۹۶
عجب
United States of America
ناشناس
۱۹:۳۴ ۲۰ مرداد ۱۳۹۶
جای تعجب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۱۹ مرداد ۱۳۹۶
درود بر ایشان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۶ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
درود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۲ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
آفرین براین پزشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
متاسفانه کادر پزشکی بیمارستانها خیلی با بیمار بد رفتار هستند
United States of America
علی
۰۰:۰۱ ۱۸ مرداد ۱۳۹۶
پزشک ها هم مانند هر قشر دیگری عاری از خطا، اشتباه و . . . نیستند.
ولی حتی در صورت عدم انجام وظیفه، دادستان می بایست طبق رویه ای که برای سایر مردم تعریف شده اقدام می کرد.
گرچه به جهت اینکه بیمار مورد نظر ویزیت شده، نشان از دخالت متکبرانه ی دادستان دارد ک امیدوایم به دقت و شدت مورد پیگیری واقع شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۷ مرداد ۱۳۹۶
به نظر من پزشکان و بطور کلی کادر درمانی بیمارستانها خیلی سست و بی محلی با بیمارها رفتار می کنند
United States of America
محسن
۱۷:۲۷ ۱۶ مرداد ۱۳۹۶
هردوطرف مقصروازقدرت خودسواستفاده میکنندهمیشه.واقعامتاسف هستم واسه شون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۷ ۱۴ مرداد ۱۳۹۶
همه وظایف خودشان را انجام داده اند
Iran (Islamic Republic of)
بنده خدا
۲۳:۲۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۶
با خواندن نظرات دوستان نتیجه گرفتم که : ۷۵%مقصر بازپرس است و ۷۰%تقصیر با کادر پزشکی و دکتر جراح است.این وسط میمونه۶۰%که اونم زیاد مهم نیست!!!!
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۴:۲۵ ۲۵ مرداد ۱۳۹۴
این گروه هایی که نام برده شد به دلیل نفوذی که دارند غالب امکانا اجتماعی را مصادره کرده اند
Iran (Islamic Republic of)
kohsar
۱۴:۱۰ ۱۸ مرداد ۱۳۹۴
تمام این مشکلات ناشی از عدم قانون مندی فردی است
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۳۵ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
سلام.نظرات همه راخواندم.جالبه خیلیاپیش داوری کردن وپول داربودن نیم درصدپزشکان روبهانه خوبی برای پیش داوری نموده اند.اجازه دهیدمسولان رسیدگی کنند.
من خودیک پزشکم که به دلیل مسایل مالی حودهفت. ساله دریک روستاکارمی کنم وهنوزنتوانسته ام خانه بخرم.فرزندم ازخیلی امکانات شهرمحل تولدم محروم است و...
منکربرخی کم لطفیهای همکاران نیستم ولی قاطبه جامعه پزشکی نجیب وزحمتکشند.
این راخیلی ازبیماران اذعان دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۲ مرداد ۱۳۹۴
خوش به حال این پزشکان که این قدر طرفدار دارن
Iran (Islamic Republic of)
یاسوج
۲۳:۱۷ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
پزشکان در قبال مریضشون مسئولن.قاضی یا هر کسی دیگه حق توهین و دستور به پزشکو تو محل کارش نداره
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۱۴ ۱۰ مرداد ۱۳۹۴
دوستان ماجرای کتک و سیلی و بپه دکتر و مادرش و ....اینا چیه؟ اصلاً کسی واقعیتو از زبون پرسنل بیمارستان و خود بازپرس شنیده یا همینطور رو هوا نظر میدین؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۰۹ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
باید دست همه ی پزشکان را بوسید نجات جان یه آدم به اندازه ی نجات کل بشریت هست پس عاقلانه قضاوت کنیم . نوع دوستی مهمترین اصل دین اسلام و همه ی ادیان . و از اصول اساسی حقوق بشر است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پزشک برای کاری که انجام میده پول میگیره وهیچ منتی نداره ودر مقابل قانون هم یک شهروند عادی است.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۲۲:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
چه جالبه که در این مورد همه اظهارنظر کرده اند بجز اینکه حتی از خود اون دکتر سوال بشه، عجیب نیست
Iran (Islamic Republic of)
درد دلی با پزشکان
۲۱:۰۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پزشکان عزیز لطفا رفتار بد بعضی از بیماران با پزشکان و حرف های بعضی از مردم (مثل اینکه فقط به پول اهمیت میدین ) رو به پای همه مردم و بیماراتون ننویسین همینطور که ما مردم رفتار نادرست و بی مسئولیتی بعضی از پزشکان را به پای همه جامعه پزشکی ننوشته ایم و از زحمات پزشکان شریف و زحمتکش تشکر کرده ایم .
Iran (Islamic Republic of)
تنها
۱۵:۲۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
آقای ناشناس ممسنی جزو استان فارسه
Iran (Islamic Republic of)
نیما
۱۵:۱۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
از شما میخوام برخورد دکترهای بیمارستان رو وقتی خودتون مراجعه کردین بیاد بیارین .طوری به ادم مریض بی محلی میکنن که ادم یه مرض دیگه به مرضاش اضافه میشه .من از دکترا گله دارم چون فقط پول براشون مهمه همین حالا زحمت کشیدن درست ولی قسم خوردن اول فکر جون بیمار باشن نه پول که متاسفم که برعکس
Iran (Islamic Republic of)
ارش
۱۴:۵۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
من تعجب می کنم یک پزشک چرا به خود اجازه داده است در مقابل دستور قضایی مقاومت نشان دهد چرا که وظیفه بازپرس که مقام قضایی تحقیق است ایجاب می کند جهت حفظ حقوق جامعه وافراد اقدام کند وافرادی که در این خصوص با شایعه سازی قصد تضعیف دستگاه قضایی قضایی را دارند یا جایگاه قاضی رانمی دانند یا خدای نکرده قصد ...ولی به هر حال به نظر من قوه قضاییه دردفاع از بازپرس باید اقدام کند چرا که اگر قضات با منع قانونی درخواست جمعی مواجه نمودند خود می دانستند در این خصوص چه کاری انجام دهند که این امر مورد سوئ استفاده افراد خاطی قرارنگیرد چرا درمقابل کسی که جایگاه رفیعی در درین ما وهمه کشورها دارد اینطورعمل میشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۹ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پزشک گفته من بهتر حال بیمار را می دانم ،
United States of America
ناشناس
۱۳:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
آفرین بر این پزشک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
برخورد بازپرس کاملا درست بوذه چون در مواقع لزوم کادر پزشکی سهل انگاری می کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
يك سوال اگه ممسني جزء استان دلاور كهكيلويه و بوير احمد هست علت دخالت استان فارس چيه
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
همه وظایف خودشان را انجام داده اند
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۰۹:۲۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام امیدواریم حق به حق دار برسه
Iran (Islamic Republic of)
هموطن
۰۱:۵۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
باسلام اقدام این خانم پزشک در اجرای دستورمقام قضایی جرم بوده ودارای مجازات میباشد دستگاه قضایی نیز از بازپرس وظیفه شناس خود حمایت کند.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۱:۰۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
متاسفانه دراین کشور کسی گوش به سخنان مقام معظم رهبری در مورد اجرای قانون درمورد هر شخصی نمیدهد یکروز برای پزشکان جنجال بپا میشود و یکروز برای قضات (نتیجه همه افراد در هر مقامی و پستی بایستی به قانون تمکین نمایند وگرنه سنگ روی سنگ بند نخواهد شد}
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۰:۳۷ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
تاحرفهاي مقام قضائي رانشنيديدقضاوت نكنيد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۶ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
کادر بیمارستانی از پزشک و همه پرسنل بیمارستان اولین فکرشون نجات بیمار و حفظ سلامتیش هستش
Iran (Islamic Republic of)
دکتر
۰۰:۲۸ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پزشک حق خودشو دریافت می کنه. به لطف استعداد خدادادی و زحمت فراوان درآمدشون هم خوبه کسی نمی تونه درک کنه پزشک چقدر زحمت کشیده و میکشه و چه شغل جان کاهی داره،
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
پزشک بیشتر از هر چیز به فکر پول است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
سلام بنده به عنوان یک پزشک این حرف شما رو قبول دارم
Iran (Islamic Republic of)
yaghobi
۱۵:۰۰ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
ازهمین نوشته ات که نوشتی حرفت روقبول دارم معلومه پزشک نیستی چون درجامعه پزشکان زحمت کش زیادی داریم که فقط وفقط برای رضای خدا کار میکنن بهتره واقع بین باشیم همینطور الکی وسربه هوا توهین نکنیم
Iran (Islamic Republic of)
رهگذر
۱۹:۳۳ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
پزشک زحمت کش زیاد داریم، ولی فقط برای جیب مبارک زحمت می کشند.
Iran (Islamic Republic of)
عسگر
۲۱:۱۷ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
فعلا چیزی مشخص نیست باید تامل کرد تاببینیم چه اتفاقی افتاده است بعدا از کوره در رویم
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۲۱:۰۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
آفرین بر این شیر زن با شرف !
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۲۱:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
سلام در صورت تمرد از مجوز قضایی و اخلال در رسیدگی پرونده بازپرس دستور جلب دادن رگر در اینصورت نباشد بازپرس ب دادگاه انتطامی قضات احضار ودر صورت احراز جرم در حوزه قضایی در صورت نیاز مورد عزل دایم یا تعلیق موقت قرار میگیرد ومن الله التوفیق
Iran (Islamic Republic of)
نادر
۲۰:۳۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
پزشک بیشتراردیگران به فکربیماراست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۹ ۰۷ مرداد ۱۳۹۴
عبارتهايي كه بكار گرفتيد تامل برانگيزه. بهتر بود بجاي واژه انتقال به كلانتري از دستگيري يا بازداشت استفاده ميكرديد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۴۴ ۰۸ مرداد ۱۳۹۴
حتما توقع داشتی اون مریض فوت کنه بنظرم کار بازپرس خوب بوده از زحمات وزیر بهداشت هم به جهت خدماتی که انجام داده اند تشکر میکنم
United States of America
ناشناس
۱۰:۱۲ ۰۹ مرداد ۱۳۹۴
دم قاضی پرونده گرم. پزشکان بیشار بدنبال پول دراوردن و فخر فروشی هستن. لایق یه دره احترام هم نستن.
آخرین اخبار