غفوری: استقلال خوزستان ناشناخته وخطرناک است/ تغییر مدیرعامل ربطی به بازیکنان ندارد

مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: جوانی استقلال خوزستان سبب می‌شود این تیم حریف خطرناکی برای سپاهان باشد و تغییر مدیر عامل بی ارتباط با بازیکنان می‌دانم.

استقلال خوزستان ناشناخته وخطرناک است/ تغییر مدیرعامل ربطی به بازیکنان ندارد.وریا غفوری در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره نخستین دیدار سپاهان در لیک برتر پانزدهم اظهار کرد: دیدار نخست در هر جامی حساسیت و سختی‌های خاص خودش را دارد. با توجه به این که استقلال خوزستان تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته داشته و با ترکیب جوانی به مصاف سپاهان می‌آید از این‌ تیم شناخت چندانی نداریم و این موضوع می‌تواند برای سپاهان خطرناک باشد.

وی افزود: سپاهان ترکیب فصل قبل خود را تا حد زیادی حفظ کرده و تنها چند بازیکن موثر به ما اضافه شده‌اند. ثبات در هر تیمی تأثیرگزار است و سبب ارتقای کیفیت آن تیم می‌شود. به هر حال امیدوارم روز‌های خوب سال گذشته امسال هم برای سپاهان تکرار شود.

غفوری در ارتباط با تغییرات در مدیریت باشگاه سپاهان گفت: این مسئله در حیطه کاری بازیکنان نیست وهر تغییر و تحولی که در باشگاه ایجاد می‌شود نباید سبب آسیب به تمرکز بازیکنان برای ارائه نمایش مطلوب شود.از زحمات خلیلیان تشکر کرده و به ادامه روز‌های خوب باشگاه سپاهان با مدیریت باقریان خوشبینم.

بهترین مدافع تیم ایران در خصوص کسب این جایزه توضیح داد: این افتخار فردی نیست بلکه حمایت‌ها و همدلی عوامل باشگاه، بازیکنان وکادر فنی سپاهان وتیم ملی ایران از من دلیل اصلی کسب جایزه بهترین مدافع فوتبال ایران است.

البته قبل از معرفی شدن با توجه به نمایش‌های مناسب در جام ملت‌های اسیا و لیگ برتر به کسب این جایزه به شدت فکر می‌کردم.

غفوری در ارزیابی فصل جدید لیگ برتر بیان کرد: پخش شدن بازیکنان مطرح در تیم‌ها سبب حضور چند تیم مدعی در لیگ شده است.این مسئله سطح بازی‌ها را در لیگ بالا برده وتماشاگران را از دیدن بازی‌های مهیج سیرآب خواهد کرد. جوانی برخی تیم‌ها نیز دلیلی برای انگیزه و تلاش زیاد آنها برای کسب جایگاهی مناسب در لیگ برتر است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار