بازاریابی بین المللی؛

لازمه رشد و توسعه پایدار صنعت فولاد کشور

معاون فروش و بازاريابي فولاد مبارکه اصفهان گفت: بازاريابي بين المللي؛ لازمه رشد و توسعه پايدار صنعت فولاد کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان اکبری ادامه داد: صنعت فولاد يکي از صنايعي است که نقش مهمي در رشد و توسعه کشورهاي پيشرفته صنعتي ايفا کرده است و همواره به عنوان يکي از شاخص‌هاي رشد و توسعه کشورها مورد ارزيابي قرار ميگيرد. در ايران اين صنعت به دليل ايجاد اشتغال، صرفه جويي و درآمد ارزي و ايجاد تحرک در صنايع پايين دستي از اهميت بيشتري برخوردار است.

وی گفت : در سالهاي گذشته به دليل وجود بازار مصرف متنوع و گسترده محصولات فولادي در کشور همواره موضوع افزايش توليد و حمايت از سرمايه گذاريهاي جديد در توسعه صنعت فولاد از اولويتهاي برنامه ريزان و متوليان اين بخش بوده است که به رغم وجود اشکالاتي در نحوه اجراي اين سياست‌ها، خوشبختانه هر سال شاهد افزايش ظرفيت توليد فولاد در کشور هستيم، به طوري که برابر آمار صادرات و واردات، تراز تجاري بعضي از محصولات فولادي در کشور مثبت بوده و توليد داخلي از مصرف آنها پيشي گرفته است

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.