زمان پذیرش دانشجوی مجازی در دانشگاه قرآن و حدیث تمدید شد

ثبت نام از علاقه مندان به تحصیل به شیوه مجازی در مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث تا 12 مردادماه تمدید شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ثبت نام از میان برادران و خواهران علاقه‌مند به تحصیل دانشگاهی و رسمی در رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث برای ورودی مهرماه و به شیوه آموزش الکترونیکی (مجازی ) تا 12 مردادماه تمدید شد.

مسلم خرمشاد با اعلام این خبر گفت: طبق اطلاعیه مندرج در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، زمان ثبت نام تا پایان وقت اداری روز دوشنبه 94/05/12 ادامه دارد و متقاضیان می‌توانند از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور  به نشانی sanjesh.org نسبت به دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام اقدام نمایند‌.

مدیر روابط عمومی مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث در خصوص نحوه پذیرش عنوان کرد: شرایط جذب در این دوره بدون کنکور، بدون آزمون ورودی و صرفاٌ بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کتبی) می‌باشد.

خرمشاد شیوه تحصیل در این مرکز را کاملاٌ غیرحضوری و از طریق شبکه اینترنت اعلام کرد و در خصوص ویژگی‌های تحصیل در این مرکز تشریح کرد: برگزاری آزمون‌ها در بیش از 50 حوزه داخل و خارج کشور، ارائه دروس به صورت چندرسانه‌ای و ارائه لوح فشرده درس، دسترسی به محتوای درس بدون محدودیت در زمان و مکان و همچنین امکان تحصیل همزمان با سایر رشته‌های دانشگاهی از جمله مزایا می‌باشد و در پایان تحصیل مدرک رسمی و معتبر مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشجویان اعطا خواهد شد.

مدیر روابط عمومی در پایان اضافه کرد: داشتن ديپلم دوره چهار ساله متوسطه نظام قديم آموزش متوسطه و يا گواهينامه دوره پيش دانشگاهي كه حداكثر تا تاريخ 31/06/94 اخذ شود و يا داشتن مدرك كارداني (فوق ديپلم) براي كليه متقاضيان الزامي مي باشد.

علاقه مندان جهت کسب اطلاعات و راهنمایی بیشتر می توانند به آدرس سایت مرکز آموزش الکترونیکی دانشگاه قرآن و حدیث  به نشانی vu.qhu.ac.ir  مراجعه و یا با شماره 55902138 تماس حاصل نمایند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار