رودهن؛

بیمارستان 96 تختخوابی جنوب شرق تهران نباید خاتمه تقویت زیر ساخت های درمانی منطقه باشد

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی گفت: بیمارستان 96 تختخوابی در جنوب شرق استان تهران نباید خاتمه تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستانهای این منطقه از پایتخت باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از رودهن، سید حسین نقوی حسینی در مورد وضعیت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در جنوب شرقی استان تهران گفت: متاسفانه شهرستانهایی که در این منطقه قرار گرفته اند با فقر زیر ساختی در این حوزه حیاتی روبرو هستند.

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در ادامه این مطلب تصریح کرد: نبود بیمارستان های مجهز به کلیه شاخه های خدمات پزشکی و درمانگاههای مجهز مشکلات زیادی را برای مردم در حوزه بهداشت و درمان بوجود آورده است .

نقوی حسینی با تاکید بر اینکه بیمارستان 96 تختخوابی در جنوب شرق استان تهران نباید خاتمه تقویت زیر ساخت های بهداشتی و درمانی در شهرستانهای این منطقه از پایتخت باشد اضافه کرد: قطار تقویت زیر ساخت ها در راستای رفع محرومیت زدایی باید از سرعت بیشتری برخوردار باشد .

نماینده ورامین در مجلس شورای اسلامی در خاتمه اظهار داشت: وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی با سکانداری دکتر هاشمی مسیر تخریب ریشه محرومیت در این حوزه را در کشور در دستور کار خود قرار داده است .

انتهای پیام /


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.