قهرمانی ووشوی جوانان آسیا؛

کسب سه طلا، چهار نقره و سه برنز در مسابقات قهرمانی آسیا

طی دو روز که از برگزاری هششمین دوره رقابت های قهرمانی ووشوی جوانان آسیا در چین می گذرد، سه طلا، چهار نقره و سه برنز حاصل تلاش ووشوکاران کشورمان بوده است.

به گزارش خبرنگار رزمی و کشتی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: تالوکاران جوان کشورمان موفق شدند تا در پایان دومین روز رقابت های قهرمانی جوانان آسیا که در شهر شیلین هوت چین با حضور 23 کشور برگزار می شود،در مجموع به سه مدال طلا، چهار نقره و سه برنز دست یابد.
لازم به ذکر است: در دومین روز مسابقات قهرمانی آسیا (جمعه 16 مرداد) شاهد درخشش دوباره نفرات اعزامی بودیم به طوریکه زهرا کیانی که در روز اول به یک مدال طلا رسیده بود، در روز دوم نیز با ارائه یک نمایش تحسین برانگیز، برای دومین بار بر سکوی نخست تکیه زد.
کیانی در فرم چیانگ شو با امتیاز 9.35 به مدال طلا رسید؛ پی پینگ از چین تایپه با 9.28 و روی شین از مالزی با 9.16 سکوهای دوم و سوم را از آن خود کردند.
با این حساب، زهرا کیانی دو بار کاروان ایران را صاحب مدال طلا کرده است؛ وی در یک فرم دیگر نیز اجرا خواهد داشت.

شآیان ذکر است: شاهین بنی طالبی موفق شد در مسابقات نوبت عصر روز دوم موفق شد در مسابقات نوبت عصر روز دوم به مقام نخست برسد تا نخستین طلایی پسران نام گیرد. وی در فرم جین شو به امتیاز 9.23 رسید تا بر سکوی نخست بایستد. لوئیس فرناندز از اندونزی با 9.14 و هوین چینگ از هنگ کنگ با 9.06 به ترتیب دوم و سوم شدند.بنی طالبی در روز نخست موفق به کسب مدال برنز شده بود.

لازم به ذکر است: سوگند گلشنی در فرم گوئن شو با امتیاز 9.05 به عنوان دومی و مدال نقره رسيد. پرناتا ستایوان با 9.15 از تایوان و اسکندیروا از ازبکستان با 8.59 به ترتیب اول و سوم شدند. این دومین مدال نقره گلشنی در این پیکارهاست. 
همچنین سپیده شاکریان" در فرم نن گوئن به امتیاز 9.28 رسید و به مدال نقره دست یافت ، ورزشکاران ویتنامی و ماکائویی نیز به ترتیب اول و سوم شدند.
این دومین مدال نقره شاکریان در این پیکارهاست.

شایان ذکر است:در ادامه روز دوم طاها بدیعی با کسب امتیار 9.91 در فرم جین شو به مدال برنز رسید و نفراتی از اندونزی و ژاپن به ترتیب اول و دوم شدند.
همچنین مهدی مختارپور در فرم جین شو با امتیاز 9.45 بر سکوی سوم ایستاد و مدال برنز این فرم را پس از تالوکاران ویتنام و سنگاپور از آن خود کرد.

یادآور می شود: 

 گفتنی است: رقابت های بخش ساندا ( مبارزه) مراحل نیمه نهایی و نهایی در روزهای پایانی این مسابقات که تا 19 مرداد ادامه دارد، برگزار می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار