تبريک نيروي انتظامي به مناسبت روز خبرنگار

نيروي انتظامي با صدور پيامي فرارسيدن روز خبرنگار را به راويان خبر و تلاشگران عرصه اطلاع رساني تبريک گفت.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران، با فرا رسیدن روز خبرنگار نیروی انتظامی نیز این روز را به خبرنگاران تبریک گفت. متن پيام تبريک نيروي انتظامي به شرح ذيل مي باشد:

هرساله 17 مرداد ماه بهانه اي است تا اين روز را به کساني که با اميد و علاقه مندي به مردم آگاهي مي دهند، دست مريزاد بگوييم. خبرنگاران اين مرز و بوم با آگاهي دادن به مردم براي رشد و باروري انديشه، نقش انکارناپذيري در توليد امنيت و دروني سازي، اصول قانون مداري دارند. خبرنگاران، پيشقراولان و طلايه داران جان برکف عرصه ‌دانايي و آگاهي بخش جامعه هستند، آنان ديدگان بينا و زبان صريح و گوياي مردم هستند.





روزخبرنگار، روز قلم‌هاي پاكي است كه با ايمان و اعتقاد به حاکميت ارزش هاي والاي مکتبي به نگارش در مي آيند. همه ما مي دانيم که امانت داري مهم ترين رسالت خبرنگاري است و خبرنگاران همواره بايد براي بازگو کردن حقايق با ايمان و اميد در تلاش باشند. نگرش دقيق و عميق خبرنگار به رخدادها و وقايع خبري، توجه به اولويت هاي جامعه و نظام با رويکرد حفظ وفاق، انسجام و آرامش عمومي از جمله عوامل موثر در ارزش بخشيدن به کارکرد خبرنگار است.

17 مرداد ماه که به مناسبت سالروز شهادت خبرنگار شهيد محمود صارمي "روز خبرنگار" نامگذاري شده، فرصت مغتنمي است تا از زحمات بي دريغ اصحاب قلم تشكر و قدرداني گردد. بايد گفت، اين روز شکوهمند، روز حقگويي و حق جويي و روز پاسداشت قلم است. نيروي انتظامي وظيفه خود مي داند با اداي احترام به همه شهيدان و تلاشگران عرصه اطلاع رساني ميهن اسلامي، اين روز عزيز را به خبرنگاران و طلايه داران جبهه آگاهي تبريک و تهنيت بگويد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.