تبریز؛

ساختن مدرسه در مناطق محروم رمز پیشرفت علمی خواهد بود

مسئول ستاد پشتيبانی بانوان خير‌ مدرسه ساز كشور گفت: پرورش دانش‌آموزان مناطق محروم می‌تواند نقش موثری در پیشرفت آینده کشور داشته باشد.

ساختن مدرسه در مناطق محروم رمز پیشرفت علمی خواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران از تبریز؛ نیزاری، در مراسم افتتاح 2 واحد آموزشی در روستاهای تازه کند و نقدی شهرستان هوراند گفت: علمی که توأم با عمل باشد برای انسان خوشبختی  و سعادت می آورد و تمامی گرفتاری ها از جهل و نادانی است .

وی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس سازمان نوسازی کشور و سایر دست اندر کاران زحمت کش بخصوص خیرین گرامی، مدرسه را یک مسیر روشن و راهگشا برای انسان دانست.

نیزاری ابراز امیدواری کرد دانش آموزان تربیت یافته این مدارس در آینده برای کشور عزیزمان ایران افتخار آفرین باشند.

در این مراسم فرماندار شهرستان هوراندگفت: 65 درصد مدارس شهرستان هوراند نیاز به تخریب، بازسازی و تعمیر دارند.

ابراهیم فریاد خواه گفت: خیران در کنار دولت در تسریع نوسازی مدارس نقش بسزایی دارند و نمی توان این نقش را نادیده گرفت.

وی، آموزش و پرورش را سکوی پرتاب به سوی موفقیت علم بیان کرد.

فرماندار شهرستان هوراند، با بیان اینکه بیش از 65 درصد مدارس شهرستان هوراند نیاز به تخریب، بازسازی و تعمیر دارند ابراز امیدواری کرد خیران نیز در کنار دولت در نوسازی مدارس شهرستان هوراند بیش از پیش کمک کنند.

فریادخواه، گفت: مدارس روستای کنده، قیه دیبی و شیخ بران برای بازسازی از اولویت های آموزش و پرورش شهرستان هوراند می باشد.

گفتنی است: برای ساخت مدرسه یک کلاسه روستای تازه کند با 6 دانش آموز و در 4 پایه توسط خانم زهرا آسیابانی در زمینی به مساحت 200 متر مربع و با زیربنای 45 متر 40 میلیون تومان هزینه شده است و همچنین برای ساخت مدرسه یک کلاسه روستای نقدی با 12 دانش آموز ودر 5 پایه که توسط خانم حلیمه اسدی در زمینی به مساحت 200 متر مربع و با زیربنای 45 مترمربع 40 میلیون تومان هزینه شده است.
 
انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.