در چهارمین جلسه شورای اداری فرمانداری شهریار مطرح شد:

مسئولان شهرستانی انصاف و قانون را در موضع‌گیری‌های خویش لحاظ کنند

فرماندار شهریار گفت: به مسئولیت شهرستانی توصیه می‌کنیم، موضع‌گیری‌های خویش را چارچوب اخلاق، انصاف و قانون و شرح وظایفی که عهده دار هستند مطرح کنند تا آرامش حاکم به نحو مطلوبی استمرار یابد.

به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سعید ناجی فرماندار شهریار در چهارمین جلسه شورای اداری این شهرستان که در محل فرمانداری این منطقه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رعایت اخلاق رسانه‌ای در فعهالیت‌های خبری اصلی حائز اهمیت به شمار می‌رود و با توجه به اینکه در نظامی اسلامی زندگی می کنیم باید در حد متعارف بسیاری از ارزش‌ها و هنجارها رعایت شود.

وی افزود: مدیران ادارات فعال در این شهرستان نیز باید پاسخگویی به اصحاب رسانه را سرلوحه کار خویش قرار دهند و در واقع با تعامل سازنده نقش مثبتی را در گردش صحیح اخبار ایفا کنند.

فرماندار شهریار عنوان کرد: در چنین شرایطی از ظهور و بروز بسیاری از اطلاعات نادرست و شایعات جلوگیری می‌شود و امید و ثبات در کشور و نظام تقویت می‌شود.

ناجی در ادامه با اشاره به ضرورت حفظ آرامش در شهرستان شهریار گفت: توصیه می کنیم مسئولان شهرستانی در اعلام موضع‌گیری‌های خویش در محافل و تریبون‌هایی که در اختیار دارند انصاف، اخلاق و چارچوب های قانونی را رعایت کنند و هر مدیر و مسئولی بر حسب وظایفی که عهده دارد اعلام نظر کند.

*تجلیل از کارمندان نمونه شهرستان شهریار در هفته دولت

کریم تبارکی ، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری شهرداری در ادامه این مراسم، با اشاره به در پیش بدن هفته دولت اظهار کرد: پروژه‌های متعددی در هفته مورد اشاره به حضور برخی از مسئولان کشوری به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: برنامه‌های متنوعی برای اجرا در مقطع مذکور( هفته دولت ) طراحی شده که برگزاری نمایشگاه دستاوردهای تیم هسته‌ای و دولت تدبیر و امید از نمونه‌های آن بشمار می‌رود.

تبارکی گفت: دیدار از جانبازان بالای 50 درصدی، گلباران مزار شهدای کارمند، برگزاری مسابقات ورزی و هنری و تجلیل از کارمندان نمونه از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته دولت محسوب می‌شود.

*تشییع پیکر پاک شهدای گم‌نام در شهریار

سرهنگ امین الله  یامینی فرمانده سپاه شهرستان شهریار نیز در ادامه این مراسم اظهار کرد: مراسم تشییع پیکر پاک شهدای گمنام ، فردا از ساعت 9 و 30 دقیقه صبح از ورودی شهر شهریار به سمت منطقه فردوسیه آغاز می‌شود.

گفتنی است حجت‌الاسلانم موسی سالمی امام جمعه شهریار نیز با تاکید بر لزوم تقویت فرهنگ ایثار و شهادت یادآور شد: کلیه مسئولان و کارمندان ادارات حضور پرشور در این مراسم را برخود ضروری قلمداد کنند تا به فضل الهی مراسمی در شان شهدا و شهرستان شهریار برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار