مشهد؛

آغاز اردوهای های جهادی دانشجویان خراسان رضوی در شهرستان کلات

فرمانده سپاه شهرستان کلات گفت: اردوهای های جهادی در شهرستان کلات بامشارکت دانشجویان دختر و پسر خراسان رضوی آغاز شده است.

سرهنگ موسی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، با اشاره به اینکه اردو های جهادی باعث غنی سازی اوقات فراغت دانشجویان می شود افزود : این دانشجویان در عرصه های مختلف زیبا سازی و بهسازی، شعار نویسی ، رنگ آمیزی مدارس روستایی فعالیت می کنند .

وی گفت:دانشجویان پسر در این اردوی جهادی به مرمت و بهسازی مدارس می پردازند و دانشجویان دختر نیز کار زیبا سازی و ظریف کاری فضای آموزشی مدارس تعیین شده را بر عهده دارند.

فرمانده سپاه شهرستان کلات افزود:آشنایی جوانان با فرهنگ کار و تلاش و فعالیت گروهی ، کمک به سازندگی ، خدمت رسانی به روستاها ، تقویت روحیه مشارکت پذیری و استفاده از بهره گیری از توان فرهنگی ، هنری و فکری دانش آموزان از دیگر نتایج و اهداف این اردوها اس

سرهنگ موسی ابراهیمی با تاکید بر اینکه اردوهای جهادی طرحی برای تزریق روحیه جهادی ، خودباوری و شادابی است، گفت: این اردو های جهادی از بهترین و ارزشمندترین برنامه های عمرانی ، آموزشی ، فرهنگی ، تربیتی و تبلیغی برگرفته از منویات و تدابیر راهگشای مقام معظم رهبری است .
وی خاطر نشان کرد دانشجویان بسجی شرکت کننده در این طرح در روستاهای چنار و سرود از بخش زاوین توابع کلات و در قبخش های دیوار نویسی ، نقاشی و طراحی ، تعمیرات میز و صندلی فعالیت خواهند کرد.



انتهای پیام/ ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.