قم؛

کاروان حرم تا حرم ورزشکاران معلول قم

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم از حضور کاروان حرم تا حرم ورزشکاران جانباز و معلول قم در جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی خبر داد.

  به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ محمد پیروزمنش رئیس هیئت ورزش‌های معلولان قم بابیان اینکه کاروان ورزشی برای شرکت در جشنواره فرهنگی ورزشی مهر رضوی در مشهد مقدس راهی این شهر می‌شود گفت: شرکت کنندگان در این جشنواره افراد زیر 23 سال جانباز و معلول هستند.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره در رشته‌های مختلف ورزشی برگزار می‌شود ادامه داد: کاروان ورزشی زیر 23 سال جانبازان و معلولان قم با نام کاروان حرم تا حرم وارد این مسابقات شده و 30 ورزشکار و 10 مربی در این کاروان حضور دارند.

پیروزمنش در خصوص جزییات این کاروان عنوان کرد: 6 تیم از استان قم در این کاروان حضور دارند که شامل 4 تیم در بخش مردان و 2 تیم در بخش زنان هستند و در 4 رشته مدال‌آور که قم سابقه کسب مدال از این رشته‌ها دارد، در جشنواره مهر رضوی شرکت کرده‌اند.

رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان قم  افزود:در بخش مردان، تیم‌های والیبال نشسته، تنیس روی میز، دو و میدانی و شنا به نمایندگی از قم در این مسابقات حضور پیدا کرده‌اند و در بخش بانوان نیز تیم‌های شنا و دو و میدانی قم در این رقابت‌ها حاضر هستند.

وی در پایان ضمن امیدواری گفت:می‌توانیم تعداد ملی پوشان ورزش‌های معلولان قم را به نحو چشمگیری افزایش دهیم.

انتهای پیام/ گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.