تلاش یک هندی برای تغییر افکار عمومی هندوستان نسبت به اقلیت مسلمان این کشور + تصاویر

مازیم میلا، ساکن بمبئی با روشی بسیار ساده سعی کرد به تبلیغ صلح، عشق و تلاش بپردازد تا بدین طریق تصور نادرستی که از مسلمانان هند بوجود آمده است را تغییر دهد.

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ، مازیم میلا، ساکن بمبئی با روشی بسیار ساده سعی کرد به تبلیغ صلح، عشق و تلاش بپردازد تا بدین طریق تصور نادرستی که از مسلمانان هند بوجود آمده است را تغییر دهد. او حدود ساعت 4 بعدازظهر در حالی که چشمانش را بسته بود و پلاکاردی به دست داشت در منطقه چپاتیِ بمبئی ایستاد. روی پلاکارد وی نوشته شده بود: من یک مسلمانم و به شما اعتماد دارم. آیا شما هم آنقدر به من اعتماد دارید که مرا در آغوش بگیرید؟ به گزارش خبرنگاران برخی از مردم فقط به وی خیره می شدند و برخی دیگر آو را در آغوش گرفته و با وی صحبت می کردند.

میلا در این کار خود از اُسامه گالوتا جوان 24 ساله کانادایی الهام گرفته بود. گالوتا در طی پیام ویدئویی که پس از به آغوش کشیدن هم‌وطنانش ضبط کرده بود، می‌گوید: هدف من از این کار افزایش آگاهی مردم از تصور قالبی اسلام هراسی است که در آمریکای شمالی و اروپا به وجود آمده است. ما امیدواریم که این موانع ذهنی را از بین برده و به ترس و بی‌اعتنایی نسبت به مسلمانان و به تصور قالبی اسلام هراسی خاتمه دهیم.

مسلمانی هندی که تلاش می کند تصور افکار عمومی هندوستان را نسبت به اقلیت مسلمان کشورش بهبود بخشد

مسلمانی هندی که تلاش می کند تصور افکار عمومی هندوستان را نسبت به اقلیت مسلمان کشورش بهبود بخشد
انتهای پیام/
برچسب ها: مسلمان ، هندی ، صلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خليل62
۰۸:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
احسنت به اين جوان
آخرین اخبار