این موجودات خونخوار قطبی چگونه از آلاسکا سر در آورده اند! + تصاویر

طبق گزارشات رسیده این گونه ماهی بارها و بارها از آسمان این منطقه افتاده اند اما تکرار این مسئله بسیار غیرمعمول است .

به گزارش خبرنگار باشگاه شبانه باشگاه خبرنگاران جوان ،مارماهی قطبی دارای آرواره هایی است که به کمک آن طعمه خود را محکم گرفته و سسپس تمام خون بدن وی را تا آخرین قطره می مکد.

ماجرای حضور این موجودات خونخوار قطبی از سواحل روستای والو در سواحل فیبر آغاز شد. هفته گذشته یکی از انواع این موجودات خونخوار در پارکینگ یک خواروبار فروشی پیدا شد ونکته جالب توجه زنده بودن این حیوان است. طبق گزارشات رسیده این گونه ماهی بارها و بارها از آسمان این منطقه افتاده اند اما تکرار این مسئله بسیار غیرمعمول است و احتمال می رود دلیل این امر فراوانی دسته های این ماهی در رودخانه باشد.

با این حال هنوز اطلاعات چندانی درباره زندگی این گونه جانوری وجود ندارد. به گفته محققان نکته ای که عموم مردم نمی دانند این است که این مارماهی خونخوار می تواند هم در اقیانوس و هم در آبهای شیرین زندگی کند و ظاهرا آنها برای تخم گذاری به این منطقه آمده اند. گونه ماده این ماهی تا 100،000 تخم می گذارد و  وبلافاصله پس از تخم گذاری می میرد. نوزاد این ماهی بدون دندان و دهان مکنده متولد می شود و 3 تا 7 سال طول می کشد تا بالغ شود.

این موجودات خونخوار قطبی چگونه از آلاسکا سر در آورده اند!

این موجودات خونخوار قطبی چگونه از آلاسکا سر در آورده اند!
انتهای پیام/
برچسب ها: مارماهی ، خونخوار ، آلاسکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۶:۴۶ ۳۱ مرداد ۱۳۹۴
الاسکا مال روسیه بوده که امریکا اونو ازش خریده خوب روسا میخواستند پس بگیرن الاسکارو ولی امریکا میگفت السکای منه نمیدم روسا هم عصبانی شدن ماهی خونخوار اوردند ریختن توش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۲۲ مرداد ۱۳۹۴
چه وحشتناکند
آخرین اخبار