کرمان؛

مجری خط هفتم گاز سراسری شرکت کرمانی ثارالله است

مدیرعامل موسسه سازندگی ثارالله قرارگاه قرب کربلا گفت: موسسه سازندگی ثارالله کرمان شرکت بزرگ عمرانی است که پروژه های عظیم سد سازی، تونل سازی و زیربناسازی در مناطق مختلف را در کارنامه دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، همزمان با برگزاری جشنواره فرهنگی واقتصادی کرمان شرکت های بزرگ عمرانی وسرمایه گذاری نیز ویژه معرفی توانمندی های خود دراین هفته فرهنگی حضور دارند، نمونه این موسسه های عمرانی موسسه ثارالله کرمان است .

این موسسه در سال 69 وبه دنبال فعال شدن جهاد سازندگی با حضور در عرصه بازسازی زیربناهای کشورمان فعال شدو هم اکنون از شرکت های بزرگ عمرانی وزیربنایی کشور است.

مهدی محمد باقری گفت: این موسسه 67کیلومتر از راه آهن چابهار به ایرانشهر رادر دست اجرا دارد در کنارآن احداث کارخانه فولاد مستقیم بافت، احداث سدمخزنی پلرود گیلان، سد مخزنی شهیدان امیرتیموری (صفارود) اجرای خط انتقال آب از سد تالوار به همدان وخط انتقال آب صفارود به کرمان را در دست اقدام دارد.

وی با اشاره به اینکه این موسسه از نیروهای توانمندی و مهندسی استان کرمان تشکیل شده است گفت: این موسسه از موسسات وابسته به قرارگاه خاتم الانبیا(ص) است که تاکنون 45پروژه بزرگ عمرانی در سطح کشور را اجرا کرده است.

محمدباقری تصریح کرد: درحوزه ساختمان نیز اقدامات بزرگی توسط این موسسه در کرمان ودیگر استانها انجام شده است که نمونه آن اجرای اسکلت بتنی هتل 5ستاره کرمان، احداث اسکلت بتنی بیمارستان 240تختخوابی شهید باهنر کرمان،احداث باند دوم محور انار به رفسنجان و راه سازی مسیر ارزوئیه به زرآب هستند.

مدیرعامل موسسه سازندگی ثارالله خاطرنشان کرد:در حوزه اجرای سدها نیز سدهای بزرگ آغ چای در آذربایجان غربی، سدمخزنی بافت، سدسیرجان وآبرسانی به چابهار از سد پیشین توسط موسسه ثارالله کرمان اجرا شده ودر مرحله بهره برداری است.

وی از اجرای پروژه هایی چون خط انتقال هفتم گاز سراسری به طول 600کیلومتر توسط این موسسه عمرانی خبردادو افزود: پروژه خط هفتم انتقال گاز سراسری از پروژه های بزرگی است که این موسسه در حال حاضر روی آن کار می کند.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: عمرانی ، ثارالله ، کرمان ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.