بحث تجميع دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي و دانشگاه شهيد عباس پور در دست كارشناسي است اما به هيچ عنوان دانشگاه شهيد عباس پور از تهران خارج نمي شود.

 بحث تجميع دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي و دانشگاه شهيد عباس پور در دست كارشناسي بوده اما به هيچ عنوان دانشگاه شهيد عباس پور از تهران خارج نمي شود. متكان، معاون امور مالي و اداري وزارت علوم تحقيقات و فناوري در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي در سطح شهر پراكنده است و چنين مسئله اي به صورت منطقي واقعاً مديريت سختي دارد و البته هزينه هاي جانبي زيادي نيز به دليل پراكندگي ساختمان ها به وجود مي آورد.

وي افزود: سياست وزارت علوم تحقيقات و فناوري در خصوص دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي اين است كه دانشگاه در مكاني متمركز شود تا يك مديريت، آموزش و حراست موازي در تمام موارد داشته باشد تا صرفه جويي در وقت و زمان صورت گيرد، البته بحث تجميع دانشگاه شهيد عباسپور و خواجه نصير نيز يك بحث اوليه بوده و در حد كارشناسي مسائل آن بررسي مي شود ولي هنوز به نتيجه مشخصي نرسيده ايم.

وي افزود: آنچه به طور قطعي وجود دارد اين است كه اين دانشگاه شهيد عباس پور به هيچ عنوان از تهران خارج نمي شود.

*دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي نيازمند مكاني مناسب است

متكان در ادامه گفت: براي مشخص شدن كامل اين موضوع معمولاً‌ 3 يا 4 ماه زمان لازم است، چراكه دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي به يك مكاني حدود 60‌، 70 و يا حتي 100 هكتاري احتياج دارد و هنوز چنين مكاني براي اين دانشگاه كاملاً‌ مشخص نشده است.

متكان تصريح مكرد: بحث تجميع دانشگاه شهيد عباس پور با دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي نيز هنوز مشخص نشده و در دست كارشناسي و بررسي است.

*از تجميع دانشگاه خواجه نصيرالدين طوسي حمايت مي كنيم

مجيد قاسمي رئيس دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي نيز در ادامه گفت: در خصوص مباحث مطرح شده در سايت ها و خبرگزاري هاي مختلف هيچ اطلاعي ندارم و ما تابع دستور وزارت علوم هستيم.

وي افزود: البته ما از تجميع حمايت مي كنيم تا در اسرع وقت اين مسئله حل شود اما دستور و نتيجه نهايي اين مسئله به وزير علوم بر مي گردد./ح
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار