همدان؛

بهره برداری از 60 پروژه دهیاری در هفته دولت

بخشدار مرکزی کبود راهنگ اعلام کرد: بیش از 3 میلیارد و 700 میلیون تومان اعتبار برای 60 پروژه عمرانی در دهیاری های بخش مرکزی هزینه شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان ، محمود نوروزی جلسه هماهنگی سفر ریاست جمهوری به استان که با حضور دهیاران بخش مرکزی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار کرد: همزمان با آغاز هفته دولت بیش از 60 پروژه بخش مرکزی با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 780 میلیون تومان به بهره برداری می رسد.


وی با اشاره به اینکه 30 درصد اعتبار هزینه شده از طریق خودیاری بوده عنوان کرد: خوشبختانه روستاهای بخش مرکزی دهیاری ها را در انجام وظایف خود بخصوص در پروژه های عمرانی هم کمک مادی و هم معنوی یاری می کنند.


نوروزی عنوان کرد: بیش از یک سوم پروژه های بخش مرکزی متعلق به روستای قباق تپه حاجیلو می باشد که بیش از 1 میلیارد و 250 میلیون تومان در پروژه های عمرانی قباق تپه هزینه شده است و شامل زیرسازی، بیس ریزی، جدول گذاری و آسفالت می باشد که 60 درصد از بودجه دهیاری و 40 درصد همیاری و خودیاری مردمی بوده است.


وی درخصوص سفر کاروان تدبیر و امید به استان و نماینده دولت به شهرستان، از دهیاران بخش مرکزی خواستار تعامل و همکاری هرچه بیشتر شد و گفت: برای حضور گسترده مردم شهرستان در مراسم استقبال از ریاست محترم جمهور نهایت همکاری را داشته باشند تا در ارزیابی که صورت خواهد گرفت کبودراهنگ مثل همیشه رتبه اول مشارکت را به خود اختصاص دهد.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.