پس از پیروزی در رقابت انتخابی:

علیاری:بایدخودم را درسنگین وزن تثبیت کنم

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی در وزن 98 کیلو گرم کشتی فرنگی گفت:حالا نوبت آن رسیده توانمندی هایم را در وزن 130 کیلو گرم هم ثابت کنم.

مهدی علیاری در گفتگو با خبرنگار ورزشی و کشتی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران درباره موفقیتش در رقابت انتخابی وزن 130 کیلو گرم اظهار داشت:با تصمیم شورای فنی قرار شد برای مشخص شدن ملی پوش سنگین وزن تیم ملی کشتی فرنگی در رقابت های جهان رقابت انتخابی میان من و مهدی نوری برگزار شود که این اتفاق افتاد و به لطف خدا پیروز میدان شدم.
وی با اشاره به این که حدود 20 کیلو گرم از حریفش سبک تر بوده تصریح کرد:در هر صورت با توجه به این که به تازگی از وزن 98 کیلو گرم به سنگین وزن آمدم حدود 107 تا 108 کیلو وزنم است اما از آنجا که همه انرژی خودم را معطوف به ملی پوش شدن در رقابت های جهانی کرده بودم در رقابت انتخابی هیچ چیز کم نگذاشتم و خوشحالم که شرمنده مربیان و همه کسانی که برای من زحمت کشیدند نشدم.
دارنده مدال طلای آسیا در پاسخ به این سوال که آیا سبک بودن وزن در رقابت های جهانی برای او مشکل ساز نخواهد شد گفت:در این مدت باقی مانده تا رقابت های جهانی به کمک مربیان و پزشک تغذیه سعی می کنم تا آنجایی که می شود وزنم را افزایش دهم و کمبود وزن را نیز با آمادگی فنی جبران خواهم کرد.
علیاری در خاتمه عنوان کرد:حالا که صاحب دوبنده تیم ملی در رقابت های جهانی شدم آنقدر انگیزه دارم که بتوانم از عهده حربفانم در رقابت های جهانی لاس و گاس برآیم هر چند به خوبی می دانم چه حریفان سرسختی را پیش رو دارم اما قول می دهم با دست پر از این رقابت ها به ایران بازگردم.  
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار