پخش انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در شبکه افق

رسول آذرگون، کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» گفت: این انیمیشن در مؤسسه فرهنگ اوج و در آینده در شبکه افق ویژه کودکان و نوجوانان پخش می‌شود.

رسول آذرگون، کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره  به اکران انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» در سازمان فرهنگی رسانه‌ای اوج اظهار داشت: این انیمیشن بر اساس تاریخ معاصر 18 سال اخیر به صورت نمادین بوده که کارکترهای آن برگرفته از نام شهدای هسته‌ای است و موضوع داستان آن اتکا بر دانش و توانایی داخلی است.

وی بیان کرد: مخاطبین این کار در اصل کودک و نوجوان است ولی به علت گرافیک خیلی بالا و تیم خوب آن برای افراد بزرگسال هم مناسب بوده و تکنیک‌های بکار رفته در آن بسیار خوب و در سطح بین‌المللی است.

کارگردان انیمیشن «بچرخ تا بچرخیم» با بیان اینکه دکوپاژ این کار سینمایی است، افزود: در حال حاضر این انیمیشن در هیچ جشنواره‌ای شرکت نکرده است ولی برای اولین بار اکران آن در مؤسسه اوج به زودی انجام می‌شود و قالب این کار به صورت تله فیلم کوتاه، زمان این انیمیشن در حدود 18 دقیقه است و طبق برنامه در آینده‌ای نزدیک از شبکه افق پخش شود.

وی ادامه داد: همچنین این کار به سفارش خانه انیمیشن ایران به تهیه‌کنندگی آقای همدانی ساخته شده است.

آذرگون در پایان یادآور شد: من کار ساخت انیمیشن را از سال 80 شروع کردم و سه سال است که دفتر انیمیشن زیتون را تأسیس کرده و به صورت مستقل کار تهیه‌کنندگی را برعهده گرفتم.



انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار