دستور شورای اطلاع‌رسانی دولت برای تبلیغ خدمات وزارتخانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی +سند

در بخشنامه معزی، تاکید شده است که تمام دستگاههای اجرایی موظف به تهیه و انتشار گزارشی ده دقیقه ای برای هفته دولت تحت عنوان "گزارش خدمت" هستند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هفته اول شهریورماه، به مناسبت شهادت دو دولتمرد بزرگ انقلاب اسلامی، شهید محمدعلی رجایی (رئیس جمهور) و شهید حجت الاسلام محمدجواد باهنر (نخست وزیر) هفته دولت نام گرفته است و بر اساس رسمی چندین ساله، در طی این هفته، مردم با عملکرد و دستاوردهای دولت در زمینه های گوناگون عمرانی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی بیشتر آشنا می شوند و به همین خاطر، معمولا قوه مجریه در طول این هفته برنامه های مفصلی برای معرفی اقدامات و خدمات خود از طریق رسانه ها دارد.

بر این اساس، شورای اطلاع رسانی دولت یازدهم نیز طبق روال سالهای گذشته، اقدام به ارسال دستورالعملی جهت استفاده بهتر روابط عمومی های دستگاههای اجرایی از این فرصت یک هفته ای کرده است. طبق بخشنامه علیرضا معزی دبیر شورای اطلاع رسانی دولت که نسخه ای از آن به دست صبحانه رسیده، ضمن اعلام شعار هفته دولت امسال مبنی بر «دولت تدبیر و امید؛ دولت همدل مردم» که برگرفته از نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری است، اعلام کرده است که 3 دستگاه برتر روابط عمومی، از سوی دولت مورد تقدیر قرار می گیرند.



دستور شورای اطلاع‌رسانی دولت برای تبلیغ خدمات وزارتخانه‌ها در شبکه‌های اجتماعی +سند


در ادامه این بخشنامه، تاکید شده است که تمام دستگاههای اجرایی موظف به تهیه و انتشار گزارشی ده دقیقه ای برای هفته دولت تحت عنوان "گزارش خدمت" هستند که شامل خدمات دو سال گذشته و سرفصل برنامه های دو سال آینده دستگاههای مربوطه است و این 10 دقیقه، حتی الامکان به نحوی طراحی شود که انتشار و دریافت چند بخش برجسته یک دقیقه ای در شبکه های اجتماعی، نرم افزارهای پیام رسان تلفن همراه و کامل آن از طریق شبکه های تصویری فراهم شود.


منبع: صبحانه آنلاین

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.